Black leather skirt.


Muszę Wam wyznać, że ostatnio bardzo udzielił mi się klimat zbliżającego się wesela! Kolejna osoba w naszej rodzinie bierze ślub, co wprawia mnie w bardzo błogi nastrój. Uwielbiam takie uroczystości bo gdy widzę dwoje szczęśliwych ludzi, uśmiech od razu maluje mi się na twarzy!:) Szczęście innych jest zaraźliwe. Proste!
W dzisiejszej stylizacji najważniejszym elementem jest spódnica która ostatnio wpadła w moje ręce. Nigdy nie lubiłam ołówkowych spódnic ale gdy tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że jest po prostu idealna. Jest to pierwsza spódnica ołówkowa w której wyglądam normalnie i czuję się naprawdę dobrze! Jak widać, dobrałam do niej prostą koszulę i małą torebkę dopuszczając przy tym jeszcze jeden kolor. Minimalizm przede wszystkim.

koszula SHEINSIDE (tutaj)  / spódnica H&M ~ 6KS (tutaj) / szpilki Pepperoni / torebka H&M



Komentarze

  1. Fantastycznie wyglądasz <3 Więcej uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko wyglądasz :* no cud cud!

    OdpowiedzUsuń
  3. nieczesto chodze na wesela ale lubie takie klimaty:) super spodniczka
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale superowa ta spódnica! Uwielbiam skórzane motywy. Pięknie Ci w niej, powinnaś częściej pokazywać nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, na mnie śluby działają podobnie ;) Lubię taki mocny akcent jak dziś zaprezentowałaś - czerń czerń czerń i nagle mocne uderzenie kolorystyczne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też niedługo biorę ślub :)
    ahhh jaśmin <3 ostatnio również zerwałam kilka gałązek.
    Ja do stylizacji dodałabym jeszcze jakiś delikatny zloty wisiorek. spódnica bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyprostuj się kochana :* :). Pieknie wyglądasz! Spódnica wpadła mi w oko :).

    OdpowiedzUsuń
  8. czytając o spódniczce ołówkowej, pomyślałam sobie, że to będzie jakaś nuda, a tu proszę... skórzana, mega kobiecy fason z charrrakterkiem :) Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna spódnica i pasuje Ci :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica rewelacyjna, świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega look! W takim "drapieżnym" stroju jest Ci świetnie! dobrze kontrastuje z Twoją delikatną urodą <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ elegancka mama! naprawdę dobrze wyglądasz w tej spódnicy. tylko, nie jest w niej potwornie gorąco??

    OdpowiedzUsuń
  13. za bardzo się garbisz do zdjęć, a "outfit" + białe kwiaty sprawiają wrażenie, jakbyś wracała z pogrzebu

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz w tej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, spódniczka jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że też nigdy nie przepadałam za takimi fasonami spódniczek, ale są niezwykle kobiece i eleganckie :) No i działają na mężczyzn :) W każdym razie bardzo się ostatnio do nich przekonałam, a Ty wyglądasz w swojej perfekcyjnie <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. łał, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! a zapach jaśminu- uwielbiam! ach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. KLASA <3 . ja zawsze sie wzruszam podczas wesel i slubow :P

    OdpowiedzUsuń
  20. bierzecie ślub ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna spódnica :) dodaje pazura

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty