Garść internetowo blogowych inspiracji.

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym takim wpisem na blogu jakim jest garść blogowo - internetowych inspiracji. Jakieś dwa lata temu zdarzyło mi się dodać post z listą ulubionych blogów, ale mój gust się zmienił i obecnie lubię coś zupełnie innego. Jeśli nie boicie się bijącego po oczach słowa 'inspiracja' (które notabene przeczytacie w tym wpisie co chwilę) to zapraszam i polecam, bowiem mam dla Was same smaczne kąski!

MODA
Nie jest tajemnicą , że lubię oglądać blogi i inne ciekawe strony związane z modą. Choć często wskakuję w luźne ciuchy, to uwielbiam poważniejszy ubiór i elegancję. To co mam Wam do pokazania, niesamowicie mnie inspiruje i jest jak najbardziej w moim guście, bowiem uwielbiam prostotę i minimalizm a te strony to kopalnia modowych inspiracji, w której możecie znaleźć wszystko czego szukacie. Na dodatek powiem Wam, że często mam tak, że noszę coś lub ubieram się w jakiś sposób (a aparatu przy sobie nie mam by to uwiecznić..;p) a potem widzę taką stylówkę u innej dziewczyny. Więc styl bloggerek które tutaj zobaczycie, totalnie utożsamia się z moim!



Zdjęcia w tym kolażu pochodzą ze stron:


Oprócz blogów modowych zaglądam także chętnie na fanpage My name is simplicity. Zdjęcia które wrzuca tam właściciel/ka, są idealne! Doskonale pokazują to, co lubię najbardziej.


Pierwsze zdjęcie w tym kolażu pochodzi z bloga Fashion Mugging. Zdjęcia do niego były pobrane z wyżej wymienionego FP.

LIFESTYLE I PARENTING
Uwielbiam lifestyle, ponieważ sama prowadzę blog o takiej tematyce. Na swojej stronie też zahaczam także nieco o parenting, więc mój blog to totalny misz masz! Lubię ciekawą mieszankę na blogach, bo jest różnorodnie i każdy może znaleźć coś dla siebie, ale powiem Wam także, że ważne jest dla mnie to, co ktoś ma do powiedzenia. Dobrze jest również odwiedzić innych rodziców którzy mają ochotę od czasu do czasu wylać coś z siebie, lub po prostu robią piękne zdjęcia które niesamowicie cieszą oczy i ogromnie mnie inspirują. Muszę Wam powiedzieć, że nie czytam/oglądam wielu blogów parentingowych, bo częściej zaglądam tam gdzie lajfstajl się szerzy ale i parenting odwiedzam z wielką chęcią! Przyciąga mnie także pozytywna energia ludzi którzy prowadzą takie strony. A więc...

Ona, on i pies - to hasło zdecydowanie łączy blogi Zatrzymując Czas i A Pair Of Pears. I choć Angelikę znam już jakieś dwa lata (i to prywatnie! tak na marginesie - to świetna dziewczyna na której zawsze można polegać!) to Jake'a i Jamie odkryłam stosunkowo niedawno. Zatrzymywanie chwil na zdjęciach to specjalność tych ludzi, więc polecam Wam gorąco!


Zdjęcia pochodzą ze stron:

Jeśli szukacie ciekawych pomysłów i inspiracji nie tylko do domu czy kuchni, to zajrzyjcie na Sugar&Cloth. Ashley dzieli się z nami wieloma ciekawymi pomysłami, które możemy wykorzystać na co dzień! Jednak jeżeli lubicie poczytać coś ciekawego i wartościowego, to odsyłam Was na blog Ania Maluje. Piękno, mądrość i kultura to szczególne cechy autorki tej strony. Anię poznałam podczas akcji TK MAXX. Bloga Ani czytam od dawna z pewnymi przerwami (nie zawsze mam czas).

Mammamija i The Parrish Place to rewelacyjne, rodzinne blogi które przyciągnęły mnie do siebie niesamowitymi, pełnymi magii fotografiami. U Mammamija uwielbiam interesujące relacje z podróży!


Jeśli pamiętacie Asię z bloga Jwasiaa, to polecam Wam bloga którego prowadzi wraz ze swoim mężem. RAJKIEWICZE to strona która dopiero raczkuje i z pewnością przejdzie pewne metamorfozy, ale zapraszam Was na nią już teraz!:) Asia pisze tam nie tylko o swoich uczuciach, a Mateusz nie zahacza jedynie o męskie sprawy. Znajdziecie tam przydatne informacje które z pewnością przydadzą Wam się jeśli macie w domu maleńkie dziecko.




KUCHNIA
Jeżeli chodzi o kulinaria to wielu ciekawych rzeczy dowiaduję się w większości z różnych magazynów. Uwielbiam FOOD & FRIENDS i magazyn KUCHNIA. Nie pogardzę pismem które jest pełne świetnych pomysłów i inspiracji, omijam szerokim łukiem prasę która nic nie wnosi, nic mi nie daje, nie inspiruje... a do tego zdjęcia w niej sprawiają, że zbiera się na wymioty.
W internecie znalazłam dwie ciekawe strony które są poświęcone słodkościom.


Zdjęcie: Moje

Call me cupcake to blog kulinarny Lindy Lomelino która z zapałem zajmuje się przyrządzaniem słodkości. Piękne i niesamowicie apetyczne desery to jej specjalność. O jej blogu dowiedziałam się z mojego ulubionego magazynu FOOD & FRIENDS.


Zdjęcie: Linda Lomelino

Na blog Bakerelli trafiłam szukając ciekawych pomysłów na urodziny Julki. Oglądałam przepiękne Cupcakes i po prostu zakochałam się w tej stronie! Od tamtej pory odwiedzam ją regularnie.


Zdjęcia: Bakerella

WNĘTRZA
Od kiedy postanowiliśmy się wyprowadzić, w mojej głowie pojawiła się piękna wizja urządzenia naszych czterech kątów. Oczyma wyobraźni widziałam zewsząd bijącą biel i brąz z minimalną ilością dodatków - wszystko utrzymane w ciepłej kolorystyce. Tym razem mamy możliwość zrobienia wszystkiego tak jak my chcemy, więc czemu by nie spróbować? Postanowiłam sobie nieco pomóc i zabrałam się za szukanie stylowych inspiracji w sieci gdzie znalazłam mnóstwo pomysłów na urządzanie i dekorację wnętrz.


Inspiracje znalezione przypadkowo w internecie.

INSTAGRAM
Gdy nie mam co robić (dom posprzątany, dzieć najedzony i zadowolony, w internecie ani telewizji nic ciekawego się nie dzieje) to zaglądam na instagram. Mam na swojej liście ulubieńców kilka instagramowych kont na które zaglądam codziennie - polecam Wam zajrzeć do tych osób, na pewno Wam się spodobają!


Zdjęcia w kolażu pochodzą z tych kont:


A Wy macie swoje ulubione strony w internecie które często odwiedzacie? Mam nadzieję, że dzięki temu wpisowi kilka stron wpadnie do Waszych schowków w przeglądarkach. Polecam wszystkie!

Komentarze

  1. świetne inspiracje!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz spraw parentingowych, które z oczywistych względów jeszcze mnie aż tak nie interesują, mamy całkiem podobny gust. Tyle, że ja dopiero uczę się wyrzucać z mojej szafy łachy i inwestować w klasykę ubraniową, a przy nawale pracy, ciągłych wyjazdach i roztrzepaniu mózgowym (Izrael!!!) średnio mogę zaszaleć. Plus ciągle nie mieszkam na swoim, a wręcz marzę o własnym mieszkaniu, podobnym do twojego (biel, dużo bieli). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najlepiej zrobiony post z inspiracjami! :)
    Dziękuję bardzo za wyróżnienie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wyprowadzacie się do mieszkania czy własnego domu? :D Ale zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie w drugim kolażu z trampkami Converse i torbą Obag pochodzi z mojego bloga - http://fashionmugging.com :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co niektóre blogerki modowe też śledzę z tych co wymieniłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno przejrzę te blogi ;)

    http://niepotrzebneskreslic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dominika z Moves Fashion ma genialny styl. Sama ją śledzę.
    Inspiracje są przydatne, pomagają w wielu kwestiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Dzięki niemu odkryłam kilka fajnych blogów.;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mnie się te stylizacje są super;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne typy!
    Wiele z nich regularnie odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa teeej nie widziałam, że tu mnie masz. ale miło ah ah <3
    muszę nadrobić zaległości na Twoim blogu, o ostatnio na kompie mnie nie ma, a na tel z blogspota nie chcą się wrzucać komentarze i się sto lat fotki ładują ;(((

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty