W polu kukurydzy.

 

Wiecie co? Napisałabym coś jak zwykle, ale nie mam głowy do większych przemyśleń... więc nie będę się do niczego silić. Wolę zebrać siły i w następnej notce opowiedzieć Wam coś fajnego i wartościowego (a wierzcie mi, że wszystko już mam poukładane w głowie!). Jestem pewna, że nie będziecie mieć mi tego za złe;)
Dziś mam dla Was znowu stylizację. Nie mogłam się powstrzymać by nie zrobić kilku zdjęć podczas dzisiejszego dnia bo miejsce w którym byliśmy, było po prostu przepiękne!:) Musiałam wykorzystać tak śliczne tło;) Jeśli chodzi o stylówkę, to jest prosto i zwyczajnie (zresztą jak zwykle), bez zbędnych dodatków. Do czarnej sukienki (którą notabene uwielbiam) postanowiłam założyć jedynie srebrny łańcuszek DIY z kółeczkiem i kapelusz bez którego ostatnio nigdzie nie wychodzę. O torbie nie muszę wspominać bo to dodatek standardowy :)

sukienka Sheinside (tutaj) / torba, kapelusz, buty bezmarkowe / łańcuszek z kółeczkiem DIY



Komentarze

  1. Świetne zdjęcia i tło :) Jesteś taka kobieca i sexi ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz fenomenalnie! mega sexi!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci kukurydzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dziś postawiłam na taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl na sesje, fajne fotki i maxi super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie teraz mieszkasz? Daleko od stolicy taka piękna wieś? Widać co przynosi Ci szczęście, wlasny dom z dala od ludzi, w ktorym mozesz sie cieszyc chlopakiem i coreczka! ;) jak na Ciebie patrze i czytam Twoje wpisy to sie czuje jak bym to wszystko ja powiedziala:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no niedaleko:) Mniej więcej 60 km od Warszawy (nawet mniej) :) Dziekuje Ci ślicznie za ten komentarz, jesteś taka kochana :):*

      Usuń
  7. Śliczną masz twarz. Taką delikatną

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sukieneczka, a zdjęcia mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wygladasz , bardzo podoba mi sie torebka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne zdjęcia, wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w tej sukience. Tło z kukurydzy genialne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej Marta! Jakie piękne zdjęcia, jaki piękny plener, no i jak Ty pięknie wyglądasz! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj !
    Chce zakupić sobie pierwszą lustrzankę (aktualnie bawię się swoją małą zabawką) i szukam czegoś dla osoby początkującej. Polecasz swój aparat ? A jakie obiektywy do tego? Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam Ci mój aparat Canon 600d ☺my kupiliśmy ze standardowym kitem ale czaimy się na model canon 50mm 1.8 ☺

      Usuń
    2. a gdzie kupiłaś swój aparat bo ciężko go namierzyć w sklepach a przez internet boje się kupować.

      Usuń
    3. no ja kupiłam go w sklepie internetowym na allegro:) ale nie obyło się bez problemów bo pierwszą paczkę ukradł kurier.. więc czekałam trochę dłużej bo firma musiała wysłać mi aparat po raz drugi, więc rozumiem Twój strach. ale nie boj sie :)
      ja widziałam jeszcze w Santurnie :)

      Usuń
  16. przepięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej jakie fajne zdjęcia!! też tak przejeżdżam koło tych wszystkich pól kukurydzy i mam ochotę się zatrzymać i zrobić foty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jezu jak cudownie :) klimat świetny aż mnie ciarki przechodzą jak pomyśle że zaraz jesień i zima ;/ LATO TRWAJ!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale Ty pięknie wygladasz! Ta sukienka leży na Tobie idealnie! A do tego piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Za pierwszym razem nie byłam przekonana do tej sukienki, ale teraz skradła moje serce. Jest naprawdę ładna.
    I podziwiam za wyprowadzkę na wieś, uwielbiam spędzać czas u rodziny czy na działce za miastem, ale na dłuższą metę tylko Warszawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No Aniu, nie jest tak różowo bo cały czas się przyzwyczajam:D

      Usuń
  21. Wyglądasz przepięknie! Ta sukienka jest stworzona dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty