Black, white & denim.


Wreszcie zaczął się sezon w którym mogę non stop nosić ulubione spodnie. Jednymi z nich są nowe dżinsy Lee Felton które znalazłam w lumpeksie i ekspresowo zwęziłam (nie sposób bowiem nosić dzwony gdy się ich nie lubi a szkoda zostawiać w sklepie spodnie piekielnie dobrej jakości). Muszę Wam powiedzieć, że uwielbiam nosić tak podwinięte dżinsy, szczególnie do szpilek które już niedługo włożę na stopy! Dziś pora na klasyczne i ponadczasowe połączenie czerni, bieli i dżinsu - zwariowanych i barwnych setów często tutaj nie uświadczycie. Przy klasyce pozostaję zawsze, to mój styl, tak ubieram się na co dzień. 

ramoneska Sheinside (tutaj) / top Choies (tutaj) / spodnie Lee / torba @ / tenisówki slip on bezmarkowe / zegarek Wellington



Komentarze

  1. Uwielbiam zestawy biało-niebiesko-czarne! <3 Super wyglądasz w tej stylizacji! Teraz czekam na post ze szpileczkami! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie super, ale ja i tak najbardziej zazdroszczę Ci kurtki!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobny styl do mojego :p Czerń, biel, beż, granat, szarość,bordowy i praktycznie żadnych kolorów :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajj jakaś Ty piękna Mamuśka :) :***

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie za to Marta Cię lubię ! Nosisz te same ubrania w nowych odsłonach a nie tylko do zdjęć ! Fajnie zobaczyć tą samą bluzkę w innym secie :) Bo była nie dawno, prawda?? :) To jest fajne a nie kupowanie/dostawanie tony szmat, które blogerki noszą tylko do zdjęć a za tydzień nikt nie pamięta co miała założone :P Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :* Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą bluzkę pokazywałam dokładnie jakiś miesiąc temu i noszę ją często :) Dzięki!:):*

      Usuń
  6. Chyba i ja wybiorę się do szmateksu, spodnie do mnie przemawiają! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że to pierwsze zdjęcie jest niesamowicie seksowne! Wyglądasz przepięknie i promieniejesz. Chciałabym będąc mamą tak wyglądać! Pokazujesz, że każda kobieta może o siebie zadbać nawet przy małym dziecku :) Top skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz a spodni strasznie Ci zazdroszczę, warto było je zwęzić bo super na Tobie leżą ;)
    I te piękne wrzosy w tle <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię, wygladasz fajowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja i świetna torebka. W ogóle to ostatnio dużo u Ciebie, zwłaszcza na Insta, sexi fotek! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam taką samą torebkę, ale przyszła tak wygnieciona, że straciłam na nią ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the look, u look great! :)

    Brina xoxo,
    SweetStyle

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw.
    uwielbiam buty slip-on :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie :) dlatego lubię Twojego bloga bo od razu widać, że nie "przebierasz" się do zdjęć, jesteś prawdziwa

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie kupiłaś tą piękna torebkę?! :)

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubie boyfriendow ;) ale koszulka i torebka sa genialne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się bluzka! :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga: catwalk-fashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Grzechem by było ich nie zabrać z sh!:) Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega mi się podoba! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow piękne *.* Ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ubiór ;) I zdjęcia też fajne.
    http://hitoshiii.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne jeansy i super torba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiam się nad kupnem tej ramoneski - jak wypada jakościowo? :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, moim zdaniem jest świetna :)! Jest taka hmm... miękka i elastyczna, dopasowuje się nie uciskając, jak dla mnie jest super:D Miałam kiedyś brązową, sztywną, wolę miększe :)

      Usuń
    2. Baardzo dziękuję Ci za tak szybką odpowiedź! :D A jak z rozmiarówką rzeczy z sheinside?

      Usuń
    3. Tam zawsze są podane wymiary do każdego rozmiaru:D ja zawsze po prostu biorę centymetr krawiecki i się mierzę:)

      Usuń
  24. Serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. O to super że wyłapałaś te spodnie, są mega :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty