Czarna stylizacja na ciepły, wrześniowy dzień / KONKURS

 

To drugi raz kiedy męczę Was czarną koszulą ze złotymi guziczkami. Ta stylizacja ma już trochę czasu a ja trochę zwlekałam z jej pokazaniem, bo nie chciałam ładować na bloga wszystkiego na raz. Stwierdziłam jednak, że nie będę tyle czekać, bo po co?
Tak więc chciałabym Wam pokazać czarną stylówkę ożywioną przez przepiękną, koralową kolię, która stała się zdecydowanie moim biżuteryjnym faworytem. Żałuję tylko tego, że nie będę jej nosić w nadchodzących miesiącach bo koral to typowo letni odcień.

koszula SHEINSIDE ( tutaj ) / spodnie bezmarkowe / torba i zegarek @ / kolia Lovelyshoes ( tutaj )


 

Teraz mam dla Was małe info. Jeśli chcecie wygrać najnowszą serię Seboradin przeciw wypadaniu włosów, kliknijcie w poniższy obrazek który przeniesie Was prosto do konkursu:)
https://www.facebook.com/Martaaamartaaa/photos/a.262151987209844.60375.260602040698172/707834809308224/?type=1

Komentarze

  1. Koszula jest fantastyczna. Bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Puknij się w głowę! Noś ten naszyjnik, bo naprawdę jest przepiękny! :) I czy to takie ważne, że to letni odcień? Sądzę, że nie, a zimą też pastele pięknie wyglądają. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, mogłabyś podać link do tej torebki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, jak ja nie lubie szukac:D
      Prosze http://www.dresslily.com/

      Usuń
  4. bardzo lubię taką kolorystykę, a koszulę z chęcią bym Ci podkradła ;-)

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czerń zawsze jest dobrym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kiedy pojawiła się Julka zmienił się Twój styl. Stałaś się bardziej dojrzałą i kobieca, a każdy Twój zestaw bardzo mnie inspiruje. Nie mogę oderwać od Ciebie wzroku, a Ty jesteś idealnym przykładem na to, że dziecko rozwija ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty slicznie wygladasz zawsze!:( I ten naszyjnik jest mega;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super! Bardzo mi się podobają te spodnie, świetnie na Tobie leżą, a takie w takim stylu ciężko jest dobrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. eeee tam się przejmujesz, że koral to letni kolor, noś i w zimę! ja nie zwracam na takie rzeczy uwagi. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kolia :)
    ja tam bym ją nosiła i jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łeee, tak smutno Ci w czarnym. zresztą jak każdemu :P dawaj coś w różowym! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze Ci w czerni :) fajny zestaw tylko.. UŚMIECH PROSZĘ! :) jesteś młoda i piękna, więc się uśmiechaj :*

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie wyglądasz w czerni !

    OdpowiedzUsuń
  14. czerń Ci bardzo pasuje;) a ten naszyjnik fajnie wyróżnia stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie ale wiecej uśmiechu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, lubię czerń :) A naszyjnik też ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam posty z brzuszkiem, a teraz oglądam bloga młodej, pięknej kobiety! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty