Pora pomyśleć o świętach!


źródło zdjęć: weheartit.com

Nie wiem jak u Was, ale ja już totalnie fiksuję na myśl o nadchodzących świętach! Jestem mega pozytywnie nastawiona i po prostu nie mogę się ich doczekać :) Wiem już jak ubierzemy choinkę, co kupię bliskim na święta i co upiekę na Wigilię. Świąteczny duch wstąpił we mnie wcześniej niż myślałam! I na dodatek to całkiem miłe :) Myślę więc, że już czas na podzielenie się z Wami pozytywną energią i moimi świątecznymi inspiracjami.


Czyste lenistwo sprawiło, że nie chciało mi się szukać czegokolwiek poza Westwing i weheartit (tą stronę uwielbiam za cudowne, inspirujące zdjęcia!) więc przy okazji małych zakupów na Westwing postanowiłam pokazać Wam co ciekawego znalazłam na stronie. Wszystkie rzeczy możecie znaleźć na obecnie trwających kampaniach, a jestem pewna, że wkrótce pojawią się nowe!

W tym roku mam większe pole do popisu więc stawiam na dużą ilość światła we wnętrzu, ciepło i tradycyjne ozdoby z nutą glamour. Uwielbiam święta w takim tradycyjnym wydaniu dlatego stawiam na własnoręcznie robione ozdoby z dodatkiem czerwieni (mamy takie z ubiegłego roku). A że nie muszę wydawać na ozdoby to postanowiłam sprawić sobie przyjemność i kupić nowe świeczniki oraz koc by umilić sobie zimne dni.

 
Lampiony, ozdoby i ciepły koc to nieodłączne elementy świąt, więc zapytam - czy te kolaże nie nastrajają Was świątecznie?:)
Myślicie już o świętach czy zostawiacie to na ostatnie chwile?:)


Komentarze

  1. Powyższe zdjęcie miasta, zasypanego śnieżnym puchem jest przepiękne!! Oby zima nie szczędziła śniegu w święta!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, też mam taką nadzieję!:) Oby było tak jak 4 lata temu gdy śnieg sypał tak, że było po prostu magicznie :)

      Usuń
  2. ja też już się tym zaraziłam :D inspiracje miodzio :) dodatki - śliczniusie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ozdoby :) Czuję święta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Martus a może masz jakiś pomysł na prezent dla chlopaka na mikołajki i święta? (2 osobne prezenty). Mamy po 17 lat, jesteśmy ze sobą 9 miesięcy :) chcę żeby to bylo coś słodkiego, miłego i żeby po prostu bardzo mu się spodobało :) perfumy i ubrania odpadają, bo już to kupowałam na inne okazje :) bardzo proszę o pomoc <3
    wpis swietny, sama rozglądam się za ozdobami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej :) szczerze mówiąc sama nie wiem co Ci doradzić :( na mikołajki na pewno bym nic nie kupowała droższego bo to nie takie święto - upiekłabym ciasto, i udekorowałabym je naprawdę pięknie - to by wystarczyło :) na święta proponuję kupić mu książkę:)

      Usuń
  5. Podzielam Twój zachwyt stroną Westwing. Można tam kupić przecudne rzeczy poczynając od konkretów kończąc na małych pierdołkach =). Faktycznie, święta Bożego Narodzenia powinny być ,,ciepłe". U mnie w domu co roku gości złoto i czerwień - efekt jest nieziemski, a do tego zapach korzennych pierniczków, mandarynek i świeżo parzonej kawy. Coś niesamowitego =).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już też zajarałam się Świętami :D Bo to pierwsze Święta w trójkę!! <3 Nie mogę się doczekać, już zaczynam planować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz wrażenia, że kiedy w domu pojawiają się dzieci, to święta znów mają ten urok co kiedyś, w dzieciństwie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w sedno wszystkiego!:) Pomyślałam o tym dokładnie wczoraj :) A już się bałam, że dziecinnieję :D ha!

      Usuń
  8. cudowne świąteczne zdjęcia, u mnie w poprzednim poście też świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podchodzę do świąt na spokojnie. Nie dekoruję pokoju sobie ani nic. Nie wiem, co kupić bliskim i czy w ogóle kupić :D Święta nie są dla mnie czymś wyczekiwanym, nie przepadam za nimi... Za to śnieg jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam <3 i też już pomału rozglądam się, planuję i rozmyślam nad ozdobami i prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie moge doczekac sie pieczenia <3 xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 zdjęcie tego miasta na górze cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie Święta przestały cieszyć... Nawet nie wiem, czy w tym roku będę tak zawzięcie buszowała w kuchni tak jak to robiłam rok temu... A Śnieg? w UK go na pewno nie będzie. Wszędzie w sklepach widnieją dekoracje świąteczne, ale nie czuję tej całej magii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty