W domowym zaciszu...

 
Ostatnie dni nie należały do najprzyjemniejszych. Od kilku lat nie miałam anginy więc nie był to dla mnie tydzień miłych doznań i prawdę mówiąc nie chciałabym już chorować w tym sezonie. Na szczęście wszystko jest już dobrze więc mogę skupić się na sprawach codziennych i życiu rodzinnym.
Jak każda kobieta, w tym wszystkim staram znaleźć czas na siebie, własne przyjemności i przemyślenia. W listopadowe dni wcale nie potrzeba tak wiele, wystarczy bowiem...

 
Ciepły, gruby sweter z golfem idealny na chłodniejsze dni. Prawdę mówiąc, mogłabym go nosić codziennie! Sam w sobie jest perfekcyjny i genialnie sprawuje się w towarzystwie moich ulubionych, dopasowanych spodni.
Sweter możecie dostać TUTAJ

 
Cudne w swej prostocie i przepięknie pachnące kosmetyki z bardzo dobrym składem. O ile na mini żel z The Body Shopu skusiłam się drugi raz bo świetnie nawilża moją skórę (i fajne są po nim włosy!) to seria Wellness & Beauty z Rossmanna jest dla mnie totalnie zaskakującą nowością. Perełki do kąpieli są wspaniałe!

 
Przepyszna Starbucksowa Arabica z mlekiem, bitą śmietaną i dodatkami. Nawet jej nie słodziłam bo bita śmietana, wiórki czekoladowe i pianki wystarczająco dodają jej słodyczy. Jest naprawdę pyszna!

 
Mój pierwszy raz z woskiem Yankee Candle. Na pierwszy ogień poszedł zapach Snowflake Cookie - totalnie odjechany! Powiem Wam szczerze, że zupełnie inaczej pachnie gdy się go wącha na zewnątrz, inaczej jak wąchamy go w pomieszczeniu, a jeszcze inaczej po roztopieniu! Gdy wdychałam jego woń na dworze miałam wrażenie, że pachnie ciastem miodowym mojej mamy - wtedy totalnie mnie urzekł! W mieszkaniu wydał się jednak bardziej duszący i jego zapach był nie do zidentyfikowania, natomiast gdy go roztopiłam w miseczce kominka to przez cały wieczór czułam ciastka maślane z lukrem i miętą! Jest ładny ale jednak dla mnie za słodki i zbyt duszący. Stwierdziłam, że będę go mieszać z zapachem Spiced Orange który już zamówiłam i czekam na niego z niecierpliwością:)
Jeśli chodzi o kominek, przekopałam całe allegro w poszukiwaniu jakiegoś fajnego egzemplarza, i trafiłam na ten! Miałam farta, bowiem takie same ale z innym wzorem były sprzedawane za 25-29 zł a ja swój kupiłam za 8,50 :)


Komentarze

  1. Ale masz cudowny sweter :) a ta kawa wygląda mega apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Kominek naprawdę śliczny mam bardzo podobny tylko z kwiatami lawendy :) Myślę, że zapach tego wosku bardzo mi się spodoba, sweter genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woski YC są przecudowne.. ;) odkąd wrzuciłam do kominka pierwszy wosk to wpadłam po uszy ;) jest tyle zapachów, każdy może znaleźć coś dla siebie. są idealne na długie wieczory i okres jesienno zimowy! :) ten zapach co masz tutaj na zdjęciach miałam okazję wąchać i w następnej kolejności na pewno go kupię ;) uroczy kominek, ja swój kupiłam w tej samej cenie ale jest zupełnie inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja miałam tak samo :) pierwszy zapach - i przepadłam, uzależniłam się! :) już zamówiłam następne :)

      Usuń
  4. uwielbiam takie domowe spokojne notki mam wrazenie wteyd ze siedze z Toba razem w tym pokoju i popijam kawke :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta jak to robisz że Twoje zdjęcia są takie jasne. Ustawienia w aparacie, słoneczny dzień czy obróbka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam iso 400, dłuższy czas naświetlania, aparat na statywie i pilot w ręce :) w tak ciemne dni nie da się inaczej :( no i obróbka :)

      Usuń
  6. Jeju jeju jeju skąd są te wodospadowe lampeczki za firanka. Zakochałam się ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je chyba dwa lata temu na allegro :) poszukaj, na pewno są!:)

      Usuń
    2. Nie mogę znaleźć odpowiednich. Wszędzie te lampki na łańcuchu są tak bardzo od siebie oddalone. Pamiętasz u jakiego sprzedawcy kupowałaś swoje? :)

      Usuń
    3. niestety nie :( wpisz lampki choinkowe na białym kablu albo lampki choinkowe girlanda :)

      Usuń
  7. świetne zdjęcia :)
    piękny jest ten sweter !

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 lata temu miałam anginę ropną..to dopiero jest masakra ;/ zdrowiej :)
    śliczny sweter :)
    też szukam takiego kominka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana szukaj na allegro:) ma 11 cm, jest wysoki i dobrze sie sprawdza!

      Usuń
  9. Cudnie tam u Ciebie, nie mogę się napatrzeć! Czekam na post typowo wnętrzarski! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zdjęcia <3 <3 nie wiem co jeszcze napisać, bo jestem urzeczona :D (jest takie słowo?)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz w tym sweterku, nadaje Ci dziewczęcego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i szczuplutkie nogi ;)
    Nie wiem jak Ty to robisz, ale zdjęcie głupiego kominka, czy latarenki wygląda tak nastrojowo, że aż chciałoby się do Ciebie przyjechać i też spędzić chociaż jeden dzień w takim klimacie! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja sama uwielbiam przebywać w domu bo uwielbiam atmosferę o którą codziennie dbam :-) to moja ostoja :-)

      Usuń
  13. Sweterek jest taki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie! :)
    Ojejku, chętnie wypiłabym taką czekoladę z wielką warstwą bitej śmietany i pianek haha ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :-) koniecznie taka zrób, jest pyszna! :-)

      Usuń
  15. Magiczne zdjęcia, a Ty jak zwykłe promieniejesz!
    Ja właśnie dzisiaj zakupiłam swoje pierwsze woski z YC i strasznie jestem podekscytowana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli promienieje to dopiero teraz :-D ale dziękuję :-) :-* ja juz czekam na następne bo zamówiłam i nie mogę się doczekać! :-)

      Usuń
  16. piękne zdjęcia <3 zakochałam się w golfie!

    OdpowiedzUsuń
  17. golf cudowny mimo, że ja sama nie noszę (nie lubię mieć nic wysoko pod szyją) :) taką kawkę robiłam dość niedawno z przyjaciółką.. sama słodycz! i dosłownie, i w przenośni :) ale na jesień i zimę, jak dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja też nie lubiłam nosić golfów bo uwierały mnie ale im człowiek starszy tym większą wagę przywiazuje do zdrowia i jest w stanie obyc się bez dekoltow:D

      Usuń
  18. Pięknie wygladasz, chyba musze poleciec do starbucksa po ich kawe, w domowym zaciszu na pewno smakuje lepiej:) xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie lepiej smakuje :) na przyszłość - zostawiaj komentarz bez linka bo to wszystko potem samo ląduje w spamie :/

      Usuń
  19. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia :) Uwielbiam tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia! ale bym się teraz napiła takiej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. taką kawkę z miłą chęcią bym sobie wypiła, świetny masz sweter Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Co post to piękniejsze zdjęcia Martuś! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny jest ten sweter <3
    jaki masz tutaj podkład?

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz Marta, Twoje wpisy są takie dopracowane gratuluję! OStatnio słyszałam o kakao z piankami, muszę spróbować:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty