Bardzo lekki obiad.

 
Ten wpis powstał ponad miesiąc temu więc mam nadzieję, że nie dziwi Was apetyczny widok fig :) Nie dodawałam go, bo w między czasie pojawiało się wiele innych pomysłów na wpisy, a i ten musiał czekać na swoją kolej. Więc dziś mam dla Was pomysł na smakowitą sałatkę z figami, kurczakiem i serem feta.


SKŁADNIKI

Rukola
Dojrzałe figi
Pierś z kurczaka
Pieprz
Sól
Oliwa z oliwek
Łyżeczka musztardy
Łyżeczka miodu
Odrobina oleju
Łyżeczka majeranku

3 duże ziemniaki 
Kminek
Sól 
Pieprz
Olej

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

Pierś z kurczaka marynować w marynacie (musztarda, miód, olej, sól, pieprz, majeranek) przez około godzinę. Obsmażyć na złoty kolor na patelni i piec w 150 stopniach Celsjusza przez około pół godziny. Schłodzić.
Ziemniaki gotować w mundurkach przez 10 minut. Odcedzić, pokroić w ósemki, ułożyć na blaszce, doprawić, polać oliwą. Zapiekać przez około 40 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni Celsjusza.
Rukolę umyć, nałożyć do miseczek. Figi pokroić w półplasterki, ostudzoną pierś z kurczaka w plastry, a ser feta w kostkę. Wymieszać z rukolą, polać oliwą z oliwek.
Upieczone ziemniaki porcjować do osobnego naczynia.
Smacznego!

Komentarze

  1. Pychotki :D <3 z tym,ze ja moglabym zjesc to na kolacje :P zbyt wielki ze mnie zarlok ;P http://allegro.pl/szpilki-gwiazd-szpic-lakier-po-41-bez-nude-37-i4797258652.html tu masz butki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, my się tym nie najedliśmy:DD a na kolację lubimy się najeść:D

      Usuń
  2. O mamuniu! Nigdy nie jadłam figi, ale ten obiad wygląda meeega apetycznie :O

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie podane! aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uaaaaaa przesmacznie... zapros mnie kiedys haha albo ja Ciebie zaprosze ale Ty gotujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, kurczak, figi, feta, rukola! brzmi baardzo smakowicie, sprobuje na pewno!

    ps. w skladnikach brakuje sera feta :) w przepisie jest, ale w skladnikach nie.

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osz Ty, ale mi apetytu narobilas! :P pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie pyszne! xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no nieee, narobiłaś mi ochoty i coś bym teraz zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, ale smakowicie! Nigdy w życiu nie wpadłabym na taką pyszność :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty