Czas na ubieranie choinki!

Ostatnie tygodnie były naprawdę intensywne i czuję, że w końcu przyszła pora na to, aby zwolnić. Oczywiście nie tak do końca, bo czeka mnie jeszcze trochę rzeczy do zrobienia, jednak jest tego zdecydowanie mniej niż wcześniej. W tym roku będzie troszkę ciężej bo przez ząbkowanie Julki prawie nie śpię i chodzę jak zombie... Mimo to cieszę się na święta i choinkę jak dziecko!:)


W tym roku wiodą u nas prym własnoręcznie robione ozdoby. Wełniane i materiałowe bombki z kokardkami, zasuszone plastry pomarańczy i mandarynki, złote gwiazdki, pierniki, serduszka z filcu... A dlaczego? Uwielbiam takie proste, domowe ozdoby. Poza tym w przeciwieństwie do zwykłych bombek są takie... naturalne ;)


Przy okazji... Gdybyście szukały ciekawego zapachu dla podbicia świątecznego klimatu, to proponuję Wam Spiced Orange. Mieszanka pomarańczy i goździków idealnie komponuje się z zapachem świeżo ściętej choinki. I w przeciwieństwie do Apple & Pine Needle pachnie bardzo ładnie!:)


Komentarze

  1. Uwielbiam ten czas kiedy ubiera się choinkę, w tle lecą kolędy :)

    p.s. cudne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, takie ozdoby samodzielnie wykonane wyglądają cudownie! :)
    Jakie menu szykujesz na wigilijny stół? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieramy się do teściowej wiec ona musi nad tym pomyśleć :-D

      Usuń
  4. Trzymaj się! U mnie młodszy synek też ząbkuje, więc wiem, co czujesz - możemy się telepatycznie wspierać nocami ;)
    A ozdoby choinkowe przecudne! Chciałabym mieć tak piękną choinkę jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie :-) dzisiaj pewnie też usne między 3-4 :-( tak więczżyczę Ci milej nocy, trzymaj się! :-) :-*
      Dzięki! :-)

      Usuń
  5. Proszę o nie zostawienie adresów internetowych w komentarzach. Niedługo wprowadzam zmiany, podam więcej informacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sobie dziś rano obiecałam, jak przeglądałam blogi, że za rok ubiore choinkę jak za dawnych lat (pierniki, jabłka, skórka pomarańczy... ) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna! a te sweterkowe bombki też zrobiłaś sama?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysl z tymi własnoręcznie zrobionymi ozdobami.:) bardzo mi sie spodobal i może kiedys go wykorzystam.. :* wesołych świąt Marto. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeej, ale te pierniczki smakowicie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne ozdoby :)
    ja codziennie pracuję i dopiero po 18 jestem w domu więc nie mam na nic czasu ;/ ale w Wigilię kończę o 14 i zaczynam się cieszyć Świętami :)
    Wesołych Świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, żeby szybciej lukier zastygl wlozylam je do zamrażarki :-) wyjelam i były błyszczące :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjęcia, piękna choinka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna choinka, piękne bombkowe diy i pierniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna choinka! Uwielbiam takie własnoręcznie robione ozdoby choinkowe :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko takie lubie:-) jakoś nie jestem w stanie polubić jakiekolwiek gotowce... Chyba ze są wyjątkowo urokliwe i nie wyglądają tandetnie :-)

      Usuń
  15. Masz jakiś sprawdzony przepis na pierniczki? :) wyglądają wspaniale, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja choinka juz od 3 dni stoi pieknie ubrana :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne ozdoby :)! W następnym roku też wezmę się za własnoręczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale rewelacja ;) I przy okazji tak smakowicie ta choinka wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty