Drogi Święty Mikołaju...


Powiem Wam szczerze, że ten wpis powstawał przez kilka dni - jak zwykle zresztą!:D Ale cieszę się, że pojawił się on właśnie dzisiaj bo oficjalnie rozpoczynam u siebie piękny, Bożonarodzeniowy czas! Mimo wszystko powiem Wam, że powstawał on tyle czasu, ponieważ jeśli chodzi o prezenty, to nie zawsze wiem czego dokładnie chcę i muszę się dłużej zastanowić! Więc co my tu mamy?
Zdecydowanie rzeczy które chciałabym dostać pod choinkę (wiadomo,że nie będę miała wszystkiego od razu ale pomarzyć można:D)... Ale jest to także propozycja dla Was jeśli chcecie obdarować mamę, siostrę czy szwagierkę.. Mam nadzieję, że swoją wishlistą trafiłam w Wasze gusta!

woski Yankee Candle - Fresh cut roses czy Lake Sunset to moje totalne must have. Spróbowałam raz i chcę więcej!

złota biżuteria My Way Jewellery - piękna i minimalistyczna - coś idealnego dla mnie!

pomadka w kredce Clinique Heftiest Hibiscus - jestem jej ciekawa od dawna i byłby to zdecydowanie jeden z najlepszych prezentów!

zegarek Daniel Wellington - w swojej kolekcji mam już zegarek od DW (zdecydowanie polecam), niedługo będę mieć to cudeńko! Jeśli nie wierzycie w przesądy i chcielibyście kogoś obdarować zegarkiem to ten od Wellingtona będzie idealnym wyborem - szczególnie z kodem holidaysmallrosie który daje 15% obniżki.

bielizna Samanta - biustonosze od Samanty genialnie trzymają biust, wygląda on pięknie i naprawdę sexy. Odpowiednio dobrany działa cuda!

paletka cieni Naked Urban Decay - chciałabym mieć tą paletkę bo lubię mieć mniej kosmetyków które mają świetną jakość.

mimi bag Paulina Schaedel - moje małe marzenie od dawna - mam nadzieję, że wkrótce się spełni!

obiektyw Canon 50 mm 1.8 - jeśli miałabym wybierać z tego wszystkiego co bym chciała w pierwszej kolejności, to zdecydowanie byłby to obiektyw od Canona. Jak nie teraz, to kiedy indziej, ale w sprzęt trzeba inwestować!

Teraz uwaga... Gdyby ktoś chciał obdarować siostrę czy brata to mam na sprzedaż nową galaktyczną bluzę Mr. Gugu & Miss Go. Sprzedam za 69 zł z wysyłką, chętnych zapraszam TUTAJ


Komentarze

  1. same cudaki, obiektyw mam i jestem zadowolona, więc bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie pasowałaby Tobie Naked3 - dostępna w Sephorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego je chcę bo są takie delikatne, idealne dla mnie!

      Usuń
  3. Najchętniej przygarnęłabym wszystko! Cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka rzeczy pokrywa się nawet z moją listą:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym się pod tą listą podpisać nawet dwa razy :) też bym chciała takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłam dodać jeszcze parę rzeczy ale myślę że byłoby tego za dużo :)

      Usuń
  6. paletka Naked, woski Yankee i zegarek DW ♥ moim marzeniem jak na razie jest lustrzanka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze potrzebuję obiektywu i będę spełniona w temacie:D

      Usuń
  7. Może coś ciekawego Ci przyniesie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Marta :) Ja mam takie pytanie nie związane akurat z tym postem, ale kiedyś czytając jakieś starsze posty Twoje przeczytałam, że bardzo lubiłaś się uczyć. Masz może jakieś rady jak się zmobilizować, jakieś sposoby na naukę, bo totalnie sobie nie radzę i strasznie nie znoszę tego robić :< Może miałabyś dla mnie jakieś rady? Z góry dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, ja nadal lubię się uczyć :D teraz jest taki okres ze człowiekowi nic się nie chce ale wszystko da się zrobić :) pomyśl sobie że dzięki temu osiągniesz naprawdę świetne wyniki, że da Ci to naprawdę wiele! najlepszy sposób na nauczenie się czegoś to po prostu słuchać :)

      Usuń
  9. Witaj !
    Od dawna oglądam Twojego bloga ale dopiero teraz piszę komentarz - tak jakoś się złożył ;)
    Mam do Ciebie takie pytanie dość nietypowe. Czy uważasz że dziewczyna w wieku 23 lat powinna używać oliwek do ciała (hipp czy coś w tym stylu). Bo mam suchą skórę i tak sobie myślę że oliwka dobrze ją nawilży ale nie jestem pewna czy to dobry pomysł.. I to samo tyczy się żeli pod prysznic. Czy można używać tych dla dzieci?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że może :) dorośli mają skórę zaprawioną w boju, wcale nie taką delikatną jak ta dziecięca, choć i bywa że ta nasza skóra jest bardzo wrażliwa to i kosmetyki dla dzieci bardzo się przydają!:) polecam:)

      Usuń
    2. Oliwka wysusza skórę, lepiej jak dolejesz kilkanaście kropel do wanny :)

      Usuń
  10. naked też chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanie:) czy razem z narzeczonym wnajmujecie czy kupiliscie na własność swoje mieszkanko?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką szmineczkę, chyba nawet kolor ten sam, ale innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam od Joko, ale dostałam na spotkaniu blogerek i niestety nie ten kolor co by mi pasował:(

      Usuń
  13. hmmm, od mojego św. Mikołaja chciałabym w tym roku dostać nowe rękawice narciarskie i gogle z rossignola. Mam takie jedne wypatrzone w adventure sports, ale czy na nie zasłużyłam? :D To się pewnie okaże w Wigilię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty