Marcowa garść inspiracji i ciekawych linków.

Dzień dobry kochani!:) Dawno nic nie wrzuciłam na bloga, co nie? Sama się temu dziwię, szczególnie, że w notesie mam zapisanych piętnaście pomysłów na wpis. Ale nieszczęsna jelitówka u mnie w domu nie pozwoliła mi na blogowanie bo musiałam zając się dzieckiem którego samopoczucie było dość kiepskie. Dzisiaj przychodzę do Was z dawką inspiracji i ciekawych linków bo dawno nie było takiego wpisu a jest co polecać :)) Na początek chciałam Was uprzedzić że wszystkie zdjęcia nie należą do mnie a linki do nich zostały zamieszczone pod nimi :)



fot. Pinterest


Na początek chciałam Wam przedstawić motyw który będzie dominował na blogu wiosną. Wkrótce zamierzam dokończyć swój szablon który postanowiłam zainstalować na blogu i zdradzę Wam, że będą rządziły kwiaty. Będzie skromnie, naturalnie ale przede wszystkim bardzo kobieco i elegancko!



fot. Pinterest


Wraz z nadejściem mojej ulubionej pory roku postanowiłam odświeżyć szafę i zapełnić ją ubraniami które były moim totalnym must have od dawna. Jednym z nich jest długi, camelowy płaszcz który kupiłam niedawno na Vinted za 25 zł! Płaszcz ma wady o których zostałam poinformowana na początku, jednak przetarta w paru miejscach poszewka to nie problem lecz rzecz do naprawienia :))
Mój płaszczyk możecie zobaczyć TUTAJ, pokazywałam go na Instagramie i pokażę w całej okazałości we wpisie z nowościami :))



fot. Pinterest


Długie ogrodniczki to również mój must have od dawna. Miałam egzemplarz z krótkimi nogawkami ale nie czułam się w nich dobrze i sprzedałam. Ogrodniczki które zamówiłam niedawno możecie zobaczyć niżej :))




Ten kolaż to baaardzo krótka chciejlista. Są to rzeczy absolutnie proste i niekrzykliwe - jak ja! Ogrodniczki oczywiście zamówiłam :))

SWETEROGRODNICZKISZARY SZALLILIOWY SZALBIAŁE SLIP ONTOREBKA SHOPPER TOM &EVA


Wiosna nie obędzie się bez sukienek! Te egzemplarze wpadły mi w oko od razu, są skromne, delikatne i jednocześnie bardzo sexy!
Aby przejść bezpośrednio na stronę sklepu, wystarczy kliknąć w nazwę ubrania i będziecie mogły zobaczyć wszystko dokładniej i kto wie, może będzie następny konkurs?:))





Teraz pora na dawkę ciekawych linków...:))




• Zdecydowanie najładniejszy post informujący o ciąży na ZatrzymującCzas.pl . Nie przeglądam aż tak internetu, żeby móc go porównywać z innymi, jednak zdradzę Wam, że zdjęcie które pokazała Angelika totalnie porwało moje serce:)

• Bloga Sanna's Land of Illusion czytam i oglądam od dawna, ale do tej pory nie miałam okazji by go polecić. Zdobył moje serducho dzięki klimatycznym zdjęciom i ciepłu którym emanuje:) No i ten długi płaszcz, ideał!

• Joulenka to najfajniejszy i najbardziej kreatywny blog jaki widziałam do tej pory. Dużo szycia, dużo pomysłów, dużo DIY. Najbardziej podobał mi się pomysł wykonania pierścieniowej lampy do zdjęć :)

Katjuszkę śledzę od czasu gdy była w ciąży. Masa ciepła i miłości to coś co zdecydowanie urzeka. Uwielbiam!


Ponadto:

• Trochę o psychologii koloru na "Zwierciadło"

Cała prawda o jakości ubrań z chin na AniaMaluje. Poczytajcie, dowiecie się wielu ciekawych rzeczy które bardzo rzucają się w oczy gdy tylko otwieracie paczki z Sheiniside, Choies, itp..

• Nowy, bardzo prosty i zdecydowanie wpadający mi w oko szablon na blogu Rajkiewicze

Clinique make up u MovesFashion. Uwielbiam jej bloga!

• Absolutnie uroczy kąsek na deser czyli wspaniałe świnki od DanDana. Moja koleżanka od jakiegoś czasu szyje filcowe świnki na zamówienie. Zaczęło się od robienia zabawek dla synka co przeobraziło się we własny mini biznes :)) Wróżę Dance świnkowy boom! A dlaczego?:) Bo sama jedną zamówiłam dla Julki i zdecydowanie polecam!:) Świnka jest ogromna, i taka urocza :)) Myślę, że Danka może być przykładem dla mam które nie wiedzą co mają ze sobą zrobić na macierzyńskim. Czasem najciekawsze pomysły pojawiają się znikąd!:)




Na koniec moje małe uzależnienie na które cierpię od kilku tygodni i zdecydowanie wymaga ono większej ilości słów do opisania... ale to już nie dziś. Żegnam Was żurawiną, do następnego posta!:)



fot. Pinterest

Komentarze

  1. Właśnie przyszły do mnie identyczne slip ony jak na Twoim zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wracaj tu bo tęsknimy;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale ! wpis informujący o ciąży również bardzo mi się spodobał ;)
    świat byłby piękny -gdyby każdy potrafił cieszyć się z tak wielkiego - małego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana masz w 100% racje. niestety są ludzie zawistni których cudze szczęście boli, cie cieszy....:(

      Usuń
  4. Takie ciacho z żurawinką bym zjadła mmmm :D
    Thanks Sweety <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu, no czemu dopiero teraz to widzę?! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw z ogrodniczkami jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty