Ogrodniczki w roli głównej.

 

Ilekroć widzę słońce za oknem to czuję, że żyję! Ostatnimi czasy pogoda zdecydowanie dała mi się we znaki, oczywiście pozytywnie i to jest fakt niezaprzeczalny! Osiemnaście stopni w słońcu i rodząca się wszędzie zieleń to znak, że wiosna wkrótce rozwinie skrzydła w całości. O tak, na to czekam!
Dzisiaj przychodzę do Was z fajną, luzacką stylówką sprzed paru dni. Po raz pierwszy w sezonie na moich stopach pojawiły się tenisówki slip on a ja mogłam założyć lżejszą kurtkę. Oczywiście swetra brak...;) Poza tym główną rolę w stylizacji grają długie, dżinsowe ogrodniczki w których zakochałam się od razu! Mogę się w nich poruszać swobodnie, nic mnie nie uciska, leżą doskonale i na dodatek bardzo podobają się mojemu TŻ, co bardzo mnie satysfakcjonuje ;) A Wam jak się podobają? Lubicie ogrodniczki?:)


kurtka TUTAJ   /   ogrodniczki TUTAJ   /   bluzka TUTAJ   /   tenisówki bezmarkowe   /   zegarek DW








Komentarze

  1. świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach :) super też się prezentuje ten "bieliźniany" dodatek na bluzce/koszulce :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach!! Też chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowe ogrodniczki!! <3 Widać, że żyjesz - promieniejesz kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogrodniczki ostatnim razem nosiłam w podstawówce, ale od jakiegoś czasu czaję się na takie z krótką nogawką na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z długimi nogawkami, są bardziej uniwersalne :)

      Usuń
    2. a ja czaję się na te z krótką nogawką i tą długą :D jedne idealne na wiosnę, chłodniejsze lato, a drugie na słoneczne letnie dni :D

      Usuń
  5. j tak samo reaguję na słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. he uwielbiam dzins myślę że najlepiej pasuje ciemna kurteczka do tych pięknych ogrodniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się chyba nie przemogę, za bardzo kojarzą mi się z modą dla ciężarnych z lat 90. :> Ale najważniejsze, że Tobie i Damianowi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, właśnie próbuje dociec tego, jak można pozwolić ciężarnej na chodzenie w czymś takim, przecież takie ogrodniczki ucisnelyby brzuszek a i szelki nie są nie wiadomo jak długie żeby je można było regulować. Pierwsze miesiące ciąży - ok, pozniej- nie :)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz! :))
    I taka cudna pogoda, aż wolę nie patrzeć teraz przez okno :(

    buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzięki ślicznie! :) teraz pogoda ma być lepsza :)

      Usuń
  9. Są świetne i pięknie się w nich prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka tu nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem tam wyglądasz super! piękna, nowoczsna mama!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne :) super w nich wyglądasz :)
    ogrodniczki kojarzą mi się z dzieciństwem, uwielbialam swoje i nosiłam je prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ja nawet nie pamiętam czy takie kiedyś miałam :D Jula ma za to dwie pary ogrodniczek :)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)
    Ooo tak już widać i czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Czy możesz napisać gdzie kupiłaś tenisówki? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty