Biała sukienka.



sukienka TUTAJ   /   bransoletka • prezent


Wiecie co? Kobiety mają ogromną siłę. Nabytą poprzez doświadczenie życiowe. Niektóre zdobywają ją latami, inne są rzucane na głęboką wodę i nie mają wyjścia. Kobieca siła pomaga nam przezwyciężyć trudności, radzić sobie z najgorszymi sprawami. Jest to coś, z czego płeć piękna powinna być dumna. Są jednak kobiety, którym zacierają się granice. Unoszą głowę wysoko sądząc, że są lepsze od innych. Mierzą niżej od siebie płeć brzydką i kobiety, które mają mężczyznę u boku. Zapominają, że siła to nie wszystko. Że nie jest najważniejsza. Biorą na swoje barki wszystko nawet, jeśli mają kogoś, kto może zdjąć z nich ciężar. Śmieją się z tych, którzy pozwalają sobie pomóc. Potrafią nawet posunąć się do najobrzydliwszych zachowań.


Takie kobiety zapominają o delikatności, która każdą z nas czyni pięknym kwiatem. Odrzucają kobiecość zapominając, że ona jest bardzo potrzebna. Nie dostrzegają tego, że obok na pewno jest ktoś kto chce je wspierać. Może to mężczyzna... albo koleżanka. Albo rodzina o której nawet nie pomyślały myśląc kiedyś, że nie mogą oczekiwać wsparcia! Czasem nawet fakt posiadania dziecka nie potrafi wykrzesać z nich choć odrobiny pozytywnych uczuć. Narastająca frustracja i złość, potrafi zmienić damę w chodzącą kreaturę. Oczywiście nie o wyglądzie mowa, lecz o charakterze. Spotkałam wiele takich dziewczyn. Mają siłę, ale także niestety kompleksy które zabijają w nich poczucie pewności siebie. Złe samopoczucie sprawia, że nie potrafią odnaleźć w sobie tego, co piękne. Lekarstwem bywa po prostu... miłość.


Pewnie zastanawiacie się jak tekst ma się do tej białej sukienki którą widzicie na zdjęciach? Otóż...
Dla mnie biała sukienka jest symbolem kobiecości i delikatności. To nasze najwieksze atuty, o ktorych zdarza nam się czasem zapominac. Biel jest czysta i piękna jak kobieca dusza. Jest subtelna i niewinna a mimo wszystko kojarzy mi się ze stuprocentowym zdecydowaniem. To mocny, silny i przebijający wszystko kolor. Biel jest jak pewna siebie, spełniona kobieta nie zapominająca o tym, co naprawdę czyni ją piękną.




Komentarze

  1. Pięknie napisałaś kochana... Ja bardzo kocham i czuje się kochana i to napędza mnie do działania. Dzięki miłości często się uśmiecham. Mam trochę kompleksów, ale nie chodzę przez to zdołowana i nie urzalam się nad sobą, bo nie na tym życie polega. Wyglądasz przepięknie w tej sukience, a zdjęcia idealnie oddają to co napisałaś, są takie delikatne i kobiece... :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana i tak powinno być!:) tak sie czuje szczesliwa i spełniona kobieta :) dziekuje pieknie!:):*

      Usuń
  2. Piękna sukienka! Zastanawiam się nad jej kupnem... Myślisz ,że będzie nadawać się na elegancka uroczystość typu własne poprawiny? Chodzi mi, czy materiał jest dobrej jakośći czy raczej bardziej na codzienne wyjście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana myślę, że nadaje się jak najbardziej:) choć jeśli chodzi o taką uroczystość to doszyłabym kilka warstw tiulu:)

      Usuń
    2. A co z biustonoszem? masz na sobie jakiś silikonowy czy może tylko nakładki?

      Usuń
  3. jejuuuuuuuuu jakie cudne zdjęcia <3 Kochana wyglądasz bajecznie ♥ ♥ ♥ :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, piękna Ty i doskonały tekst!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta sukienka taka delikatna i subtelna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukieneczka i zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, jakie cudowne zdjęcia! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta jestem zachwycona! Przepiękne foty JAK TY JE ROBISZ??? obrabiasz w jakimś programie? PIĘKNE PIĘKNE PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, mieszkanie w którym mieszkamy jest bardzo dobrze doświetlone więc z ustawieniami aparatu problemów nie ma:) potem wzmacniam barwy w photoshopie i tyle:)

      Usuń
  10. Robisz piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, delikatnie i niewinnie wyglądasz w tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel idealnie podkreśla Twoją subtelną urodę. Jak zwykle piękne zdjęcia i dojrzały tekst ... Życzę dużo miłości :)
    Pozdrawiam cieplutko całą Twoją uroczą Rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana również życzę mnóstwo miłości bo ona uskrzydla :)
      pozdrawiam!:)

      Usuń
  13. Cześć, zdjęcia jak zawsze piękne aczkolwiek mam małe pytanie. Jaki biustonosz zakładasz do tej sukienki? Bo skoro ona ma wycięty tył to będzie widać. Zwykły biały czy jakiś inny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jeśli planujesz większe wyjście to polecam silikonowy biustonosz :) ale na co dzień... nie wiem czy jest sens się krępować stanikiem :)

      Usuń
  14. ślicznie wyglądasz i piękne zdjęcia...takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz obłędnie! Aaa <3 Uwielbiam Cie w tym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, mam nadzieje że tak samo będzie po zmianie fryzury hahah;D

      Usuń
  16. Genialne zdjęcia i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy zakładam długą białą bawełnianą sukienkę, to mężczyźni traktują mnie jakbym była jeszcze bardziej krucha i delikatna... Mam drobną budowę ciała i blond włosy co wzmacnia efekt kruchości. "Kobieto, puchu marny!" dosłownie. Nie kojarzy mi się zatem biel z pewnością siebie i siłą, ale to takie moje przemyślenia ;-) A zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna *.* ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś taka młoda a taka mądra :) Z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Mam nadzieję że zostaniesz tu na dłużej!:)

      Usuń
    2. I jeszcze tak szybko odpowiada...:) Na pewno zostanę. Trafiłam tu szukając przepisu na rozjaśnianiem korzeniem rabarbaru, mój naturalny ciemny blond w końcu zaczyna się zmieniać :) Z tego co się orientuję to masz naturalny kolor ale zapytam czy robisz coś z włosami (poza rzewieniem), jakieś henny lub inne płukanki? Na niektórych zdjęciach masz bardziej rude włosy.

      Usuń
    3. E tam, co to tam odpowiedzieć, czasem po dniu odpowiadam jak mam czas:D Kochana obecnie jedyna płukanka jaką robię to płukanka octowa, do tego maski nawilżające i niedługo powrócę do żelu lnianego.
      Co do rudych włosów chyba taka moja uroda:) Babcia ponoć miała rudawe włosy, moja mama ma rudawe refleksy a ja mam nie tylko refleksy rudawe ale i w słońcu te włosy się zmieniają... Rzekłabym że mam miodowo rudawy ciemny blond:))

      Usuń
    4. Piękne masz włosy i w ogóle piękna i interesująca z Ciebie osoba :) Będę zaglądać, może dzięki temu uda mi się zapuścić wymarzoną długość włosów. Pozdrawiam serdecznie. Joanna

      Usuń
  20. PS. Jakiej firmy jest ta sukienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sheinside;) Jak klikniesz w "TUTAJ" to przejdziesz na stronę sklepu:)

      Usuń
  21. Cudownie, romantycznie. W takich stylizacjach wygląda się najpiękniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę:) Kobiety powinny stawiać na delikatność :)

      Usuń
  22. Piękne słowa :)
    Jejciu jak Ty ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś przepiękną dziewczyną, a zdjęcia są takie delikatne - równie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłam na Allegro taką samą sukieneczkę, tyle że różową :)
    Ale przy wzroście 168 cm, haleczka tejże sukienki nawet mi pośladków nie przykrywa :/
    Nadaje się tylko do spania :(

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna jest ta sukienka, uwielbiam wszystko, co koronkowe :D buty mają piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty