MAJOWE INSPIRACJE I CIEKAWE LINKI


Nie wiem jak u Was, ale ubiegły tydzień był na maksa zapełniony po brzegi zajęciami. Najwięcej roboty miałam przy Julce bo chyba weszła w najgroszy etap buntu dwulatka i niesamowicie wścieka się z byle powodu. Pierwszy raz mam do czynienia z tak wielką ilością skrajnych emocji u dziecka i sama próbuję nie stracić przez to cierpliwości, choć momentami myślę, że to końcówka ;) Ale jak widać cierpliwości jest jeszcze więcej, więc po prostu trzeba to przeczekać, no i oczywiście przetrwać ;) Dzisiejszy wpis miał się pojawić w połowie ubiegłego tygodnia, ale cóż - siła wyższa zdecydowała, że stało się to dzisiaj. Zapraszam Was serdecznie do przejrzenia zbioru majowych inspiracji i ciekawych linków.


Zacznę oczywiście modowo bo oprócz gotowania, ciuchy to obecnie taki temat który rajcuje mnie najbardziej no i jest sposobem na odreagowanie:D Czy to płytkie? Nie! Która z nas nie lubi ciuchów? Tak poza tym, poza ciuchami i pichceniem rajcuje mnie oglądanie Discovery Science, ale cóż, jestem tylko kobietą i mam prawo mieć swoje słabości :D Tak na wszelki wypadek powiem - nie rozpiszę się w szafiarskiej części wpisu bo najzwyczajniej nie mam takiej potrzeby. Rzeczy które zobaczycie poniżej po prostu mi się podobają i... nie potrzeba tu więcej słów :)) Zresztą ile można pisać o ciuchach?


TIULOWE SPÓDNICE



fot. Pinterest


BIAŁE OGRODNICZKI



fot. Pinterest


LETNIE STYLÓWKI... I NIE TYLKO



fot. Pinterest


O inspiracjach wnętrzarskich też nie będę pisać, bo zdjęcia mówią wszystko. No dobra, powiem Wam tylko to, że polujemy na duży stół do pokoju dziennego. Przy okazji inspiruję się wszelkiej maści dekoracjami.



fot. Pinterest



MAJOWE LINKI


BLOGOWO /


Joulenka - dzisiaj bez żadnego konkretnego linku bo polecam cały blog. Naprawdę uwielbiam do niej wpadać, to jeden z moich ulubionych blogów!


FabJulus - do FabJulus trafiłam dzięki blogowi BlondHairCare, i jestem pod ogromnym wrażeniem! Świetne pióro i poczucie humoru totalnie rozwaliło mnie na łopatki! FabJulus dodaję do listy zakładek w Fajerfoksie.


Mamawatters to przyjemny blog parentingowy który znalazłam jakiś czas temu w sieci. Zachwyciły mnie zdjęcia i bijące z nich szczęście. Ale ten blog to nie tylko rodzina. To także kopalnia świetnych pomysłów np. na domową ciastolinę. Koniecznie zajrzyjcie!


"Inne współrzędne" na Szeptaki.pl - wpis zdecydowanie dla osób które nie potrafią wyjść poza swoje ramy. A warto...


"Pamiętaj tylko, że wychodzisz za mąż za człowieka, a nie za wszystkie ekscytujące przygotowania i odwieczną wizję tego dnia. Musisz wiedzieć, że to ten, z którym chcesz spędzić całe życie, chociaż nieraz będzie doprowadzał Cię do szału i białej gorączki. Jeśli nie wiesz, nie rób tego. Bo w sensownym, prawdziwym i dojrzałym małżeństwie nie ma odwrotu, furtki awaryjnej, opcji B, kiedy jest za trudno." - cyt. z wpisu "Ślub to nie papierek" na blogu Żona Modna. Polecam.


Bardzo przyjemny, bardzo estetyczny.... Lajfstajlowy blog House of Ginger. Czyli to, co kobiety lubią najbardziej.


Tradycyjnie Olga i okolice. Po prostu uwielbiam tego bloga :D


AgataZejfer.pl to kobiecy blog o szeroko pojętym lajfstajlu na który trafiłam stosunkowo niedawno. Bardzo mi się spodobał zwłaszcza, że Agata ceni minimalizm tak samo jak ja. Piękne zdjęcia i wciągający tekst sprawiły, że zostałam na dłużej.



FOTOGRAFICZNIE I PRAKTYCZNIE /


Jeśli mieszkacie w okolicach Chicago i szukacie fotografa do sesji to koniecznie zajrzyjcie do DevinHendrickPhoto.com . W USA nie byłam, fotografa nie znam, nie korzystałam z jego usług ale portfolio ma imponujące.


Masz w domu dziecko które od urodzenia jest na swój sposób płaczliwe, hiperaktywne, wyjątkowo wrażliwe i bardzo domagające się swoich potrzeb? Myślisz, że ciągle robisz coś nie tak chociaż dajesz z siebie wszystko i starasz się z całych sił? Szukasz pomocy u specjalistów którzy wykazują, że z dzieckiem jest wszystko w porządku? Koniecznie przeczytaj TEN artykuł, może też masz w domu High Need Baby?


Lubisz obserwować burze i chcesz wiedzieć czy może u Ciebie się ona pojawi? Ba, może po prostu chcesz wiedzieć, jaka będzie pogoda?
Polecam:

Blitzortung
Meteo
Sat24


Kuchnia Bena czyli smaczne dania i wypieki. Zaglądam na ten blog od dawna ale do tej pory jakoś niespecjalnie miałam okazję żeby go Wam polecić. Teraz tą okazję mam, więc Wam polecam :))


Podsumowując...
Chciałabym Was zaprosić na mój IG :))
Jeśli chodzi o nowe wpisy to postaram się dodawać je już regularniej, ale na tą chwilę nie obiecuję, że nowy będzie za dwa, trzy dni, bo po prostu jestem wypompowana. Chwila odpoczynku dobrze mi zrobi.
Do następnego!





Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się tiulowe spódnice, sama od dłuższego czasu sie przyglądam różnym stylizacją z nimi w roli głównej. Moim problemem jest niski wzrost, a tez nie chcę zbyt krótkiej spódnicy, zeby nie wyglądać śmiesznie. Ale myślę, ze i tak skuszę się na taką do kolan, bo się w nich zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudne te tiulowe spódnice ;D ♥

    ojoj to masz zapewne przekichane jak Juleczka ma takie humorki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, ona ma teraz gorzej niż baba przed okresem:D

      Usuń
  3. inspiracje wnętrz to i mnie się przydadzą ... :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są takie posty, świetne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego robię takie wpisy żeby każdy mógł poznać coś nowego:)

      Usuń
  5. oooo wow zaskoczyłam się :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje i piękne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu tekst o ślubie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty