Natura lekiem na zły nastrój.



Czy macie czasem tak, że wystarczy pobyć trochę w pewnym miejscu, a zły humor pryska jak bańka mydlana? 

Nie potrzeba silnego gniewu. Wystarczy, że czasem coś nas bardzo zirytuje a złe emocje kumulują się w głowie przez cały dzień. Czujemy się coraz bardziej przytłoczeni a zwykłe słowa kierowane w naszą stronę potrafią nas wytrącić z równowagi. Odreagowujemy sytuację na wiele sposobów - dla jednych to papieros, dla innych coś smacznego, a jeszcze dla kogoś innego sport. Mi zdecydowanie pomaga... obecność przyrody. Najlepiej jest wiosną i latem kiedy natura jest w pełni rozkwitu! Koi mnie szum drzew kołyszących się na wietrze. Koi mnie śpiew ptaków. Momentalnie odpływam i zapominam o całym świecie. Do domu wracam z nową, pozytywną energią a przez resztę dnia humor mnie nie opuszcza.

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie spacer po zielonym lesie to najlepszy sposób na odreagowanie. Zieleń odpręża, dźwięk wiatru i odgłosy ptaków uspokajają. Czuję się szczęśliwa!


sweter i sukienka   H&M   /  torebka   TUTAJ   /   balerinki   bezmarkowe



Komentarze

  1. Cudownie wyglądasz! :)
    Nie mogę się napatrzeć na Ciebie w tej nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, zwiewna i urocza :) pięknie..zieleń i mnie odpręża

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukieneczka, promieniejesz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super super super! a jaki masz obiektyw? ten standard do 600d? poza tym też masz świetnego fotografa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana dziekuje, ale zobacz na zdjęciu 3 od dołu co trzymam w ręce:) sama sobie robię zdjęcia dzięki pilotowi do aparatu :)
      obiektyw wlasnie mam taki standardowy:)

      Usuń
  5. no to jestem jeszcze bardziej pewna podziwu bo masz taką super ostrość! mnie się nigdy nie udaje tak super zrobić sobie samej, a jak proszę chłopaka czy koleżankę to zawsze oni widzą "to inaczej" niż ja... Pięknie wyglądasz, gratulacje za fryz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja zawsze biorę ze sobą statyw, aparat i pilot:) podczas robienia zdjęć ustawiam przysłonę mniej więcej na 35-55, na mniejszych wartościach zdjęcia nie wychodzą mi ładnie :) czas naświetlania w zależności od tego jak jest jasno ale to nie ma z tym wiekszej filozofii:) w obiektywie włączam tryb auto, sam mi ostrzy, i mi w sumie wystarczy :) iso 100-200..jak robie zdjecia sama to najlepiej wychodza:D
      dziekuje!:D:*

      Usuń
  6. Ja ostatnio pisałam podobne słowa, że czuję się odprężona na spacerze - właśnie ten ciepły wiaterek, śpiew ptaków - zdecydowanie wyciszają nasz umysł. :)
    Sukienka jest piękna, miałaś wielkiego farta!! ghrr :D :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Asiu:D:*
      A my wczoraj znaleźliśmy zajefajne miejsce na wycieczkę. wybieramy sie jak tylko bedzie ładna pogoda i chyba zrobimy mini grilla po drodze słuchajac spiewu ptaków:D

      Usuń
    2. Piknik rodzinny :D Fajna sprawa! Koniecznie chcę zobaczyć fotorelację!

      Usuń
  7. Nowa fryzura widzę służy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż czuć wiosnę na tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj ja tez tak mam :) bliskosc natury mnie wycisza, a halas w miescie potrafi mnie doprowadzic do szalu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedys mieszkałam w centrum miasta to teraz nie chciałabym tam wrócić:P

      Usuń
  10. ale pięknie wyglądasz :) dawno u Ciebie nie byłam
    cudowna sukieneczka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, wyglądasz na jakieś 18 lat, a nie 22! Niesamowicie zadziałała ta nowa fryzurka, i kwiaty na sukience! Cudowna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rany serio?:D ja się czuję w niej dojrzalej heh:D

      Usuń
    2. Wyglądasz młodziej, czujesz się dojrzalej, ja tutaj widzę duet idealny <3

      Usuń
  12. Jezus ! Wyglądasz przecudownie w nowej fryzurze.! Jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  13. Marta czy ta torebka jest pojemna ?? Tzn czy poza chusteczkami coś tam jeszcze zmieścisz ??
    Btw super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, mieszczę tam portfel, telefon, klucze, chusteczki, pomadkę:D myślę że jest przyzwoita:D
      Dziękuję!:D

      Usuń
  14. Super fryzurka Martusiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj też tak mam:)
    Uwielbiam spacerować po lesie i rozmyślać wśród zapachu na świeżym powietrzu :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie i dziewczęco :) i świeżo! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko pięknie, tylko te widoczne ramiączka od stanika zaburzają całą estetykę. Lepszy byłby taki z odpinanymi ramiączkami, bądź sukienka, która ich nie odkrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze się odprężyć na łonie natury :)
    Dobrze ci w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, mam tak często i też często w takich kryzysowych sytuacjach ratuje mnie właśnie natura! Nie ma nic lepszego niż łagodny wiatr na naszym ciele, śpiew ptaków i ładne oraz relaksujące dla oka widoki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty