Czekoladowe pomysły na Dzień Ojca



Pamiętam, że będąc małą dziewczynką, w przedszkolu lub szkole zawsze celebrowałam z innymi dziećmi dzień naszych kochanych mam, niejednokrotnie o ojcach zapominając (głównie dlatego, że rok przedszkolny czy szkolny dobiega końca wcześniej). Czasem kończyło się to tak, że mama wciskała mi w ręce jakiś upominek i kazała zanieść tacie, żeby nie zrobiło mu się przykro ;) Mamy są prawie zawsze najważniejszą osobą w życiu dziecka. Kochają swoje dzieci od pierwszego bicia serca, pilnują, dbają o bezpieczeństwo, tulą i wspierają w chorobie... Ale uczmy nasze dzieci, żeby pamiętać o ojcach! Tych dobrych oczywiście! Bo dobry tata to prawdziwy skarb! Przytuli, pocieszy, pogłaszcze po głowie... Nauczy nas, jak się obronić, jak nie dać sobie w kaszę dmuchać! Pokaże cały świat, opowie milion ciekawych rzeczy i będzie świetnym kompanem na wycieczkach. Będzie nosić na rękach. Nie pozwoli skrzywdzić.


Można świętować Dzień Ojca na wiele sposobów... Można zabrać kochanego tatę do kina. Można zabrać go na lot spadochronem. Można dać mu się wyspać, posprzątać cały dom/mieszkanie, dać święty spokój i donosić co godzinę herbatę ;)) Można kupić mu książkę. A jeśli Twój tata jest łasuchem, możesz kupić mu pyszne czekoladki :)) Dlatego z marką Chocolissimo zrobiliśmy tygodniowy konkurs który wygrały wczoraj trzy osoby - serdecznie gratuluję, Wasi ojcowie będą zachwyceni :)) Dla reszty mam fajne, czekoladowe propozycje. Dajcie się skusić!:))




Czekoladowe warcaby to świetny pomysł dla miłośników gier. Do czekoladek dołączona jest plansza dzięki której gra w czekoladowe warcaby to sama przyjemność :))




Chocotelegram to fajna alternatywa dla osób które nie przepadają za składaniem życzeń prosto w oczy :)) Sama jestem osobą która krępuje się składać jakiekolwiek życzenia (chyba że na piśmie, haha) i woli dać coś co zdecydowanie odzwierciedli to co w duszy gra :)) Więc chocotelegram to pomysł genialny!




Dla miłośników piwa i motoryzacji - butelka i samochód z suszonymi smakołykami. Jestem pewna, że taki zestaw ucieszy tatę w 100%! Mało kiedy dostaje się takie prezenty:))

Komentarze

  1. O jeju, jakie kreatywne! I zarazem takie pyszne! Jak któraś córka zrobi takie coś dla swojego ojca to wywoła u niego niezapomniany uśmiech! Ja bym się wzruszyła gdybym takie cudo dostała. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowy sesja zdjęciowa pt. ''Maleficent'':
    moooneykills.blogspot.com/2015/06/maleficent.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za miły komentarz :) mój się na pewno wzruszy :))

    na przyszłość proszę o nie zostawianie linków, wchodzę na profile osób które mi komentują, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo, niebanalnie i pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe! :O

    Zapraszam do mnie na rozdanie i nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warcaby są świetne! Sama z chęcią bym zagrała :) Ale auto? Kusi zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny taki prezent, jednak szkoda byłoby go zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te czekoladowe rzeczy, już nie raz przymierzałam się do zakupu ale nigdy nie potrafię się zdecydować, bo chętnie kupiłabym i zjadła wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty