Ciągle mamy lato więc korzystajmy czyli... sierpniowe linki i inspiracje.

Dziś babski post więc gdyby wpadli tu jacyś Panowie... odsyłam gdzie indziej :)) Raczej nie zainteresują Was ubrania czy polecane dziś przeze mnie linki. A Panie zapraszam do przyjemnej lektury :))

No więc moje kochane kobietki... Przychodzę dziś do Was z materiałami które zbierałam przez cały miesiąc. Dziś dużo ubrań (ostatnio dostałam małpiego rozumu na tym punkcie), jedzenia i trochę ideologicznych spraw które jeśli chodzi ideologię, mnie nie dotyczą - liczy się smak :))


MODA
 
Cztery zestawienia na kapryśne, letnie dni. Póki nie ma upałów, chodzę w długich spodniach stawiając także na ciepłą górę. Bardzo inspirują mnie inne blogerki, więc często odwiedzam Pinterest i szukam ciekawych inspiracji stawiając na klasyczne zestawienia. Uwielbiam pastele, biel, czerń i szarości... Tego lata trzymam się właśnie tych kolorów. Poniżej moje propozycje z wyszukanymi w internecie ubraniami i dodatkami.




 sweter H&M   /   spodnie H&M   /   torebka Paulina Schaedel   /   tenisówki H&M




koszula TUTAJ   /   spodnie TUTAJ   /   torba H&M   /   sandałki H&M   /    okulary TUTAJ




sweter TUTAJ   /   spodnie TUTAJ   /   torebka Paulina Schaedel   /   baleriny H&M




kurtka jeansowa H&M   /   bluzka TUTAJ   /   spodnie TUTAJ   /   torba H&M   /   baleriny H&M  
okulary TUTAJ   /   zegarek Michael Kors




Mój hit lata, czyli....
Lubicie klapki ortopedyczne? Wiele osób mówi, że to najbrzydsze klapki świata. Jak dla mnie to totalna bzdura, bo wcale nie są takie złe a dobrze zestawione prezentują się perfekcyjnie! Powyżej widzicie tylko i wyłącznie klapki marki Birkenstock - mi udało się upolować na Allegro bardzo dobrze wykonane ortopedki w całkiem niskiej cenie, z których jestem piekielnie zadowolona!

Tutaj możecie zobaczyć Z CZYM ZESTAWIĆ KLAPKI ORTOPEDYCZNE.




Klapki klapkami, jest wakacyjnie, chill, morze i zimny sok. No ale mamy początek sierpnia, a co za tym idzie - powolutku będzie robiło się chłodniej. Oczywiście lato będzie dalej trwało... Ale na bank założycie coś cieplejszego... Nawet płaszczyk:))
Poniżej zestawienie ciuchowych inspiracji na przełom lata i jesieni. Na początek ostrzegam - z braku czasu, ubrań do wykonania tego kolażu szukałam tylko i wyłącznie w dwóch sklepach internetowych - każdy ciuch jest podlinkowany więc możecie spokojnie wejść i obejrzeć.
beżowa asymetryczna spódnica TUTAJ   /   granatowa asymetryczna spódnica TUTAJ
czarne rurki TUTAJ   /   ciemne, powycierane jeansy TUTAJ
czarne, wężowe slip on TUTAJ   /   cieliste szpilki TUTAJ
biały t-shirt TUTAJ   /   spódnica bandażowa TUTAJ
różowy płaszcz TUTAJ   /   czarna torebka TUTAJ   /   czarna sukienka TUTAJ

 
 WNĘTRZE

 

W kręgu moich zainteresowań są zdjęcia na ścianach oprawione w ramki różnej wielkości. Nic wielkiego, a jak cieszy! Nigdy nie zamieszczałam na ścianach tego typu dekoracji więc myślę, że pora postawić na coś nowego. Mam masę zdjęć więc na pewno będzie co powiesić - zwłaszcza te zrobione na Helu.
Powoli udekoruję ścianę naszymi wspomnieniami. Będzie cudowna!





Oświetlenie? Cotton balls to nic niezwykłego ale bawełniane chmurki... PETARDA!!! Chociaż mam wątpliwości - czy to aby bezpieczne?




KULINARIA, RODZINA I KOBIECOŚĆ



Ostatnio interesuje mnie kuchnia roślinna. Nie żebym miała od razu przestawiać się na kuchnię wege bo mięso bardzo lubię a tatarem nie gardzę, ale od czasu do czasu fajnie jest zjeść coś lekkiego i bezmięsnego. Przecież mały detox nie zaszkodzi, co nie?

W poszukiwaniu ciekawych przepisów zajrzałam na blog Jadłonomia, i znalazłam kilka pysznych propozycji. Ciekawi? Wszystkie są podlinkowane więc koniecznie zajrzyjcie!










Siedząc dalej w temacie wege, chciałabym Wam polecić naprawdę ciekawe teksty Mortycji. Dziewczyna całkiem rozsądnie pisze na temat wege - aż chce się czytać! Widać, że nie jest jakimś wege oszołomem który mógłby mi powiedzieć że śmierdzę trupem (haha wege fanatyczna norma)... Mortycja nie popada w skrajności, nie jest typowym fanatykiem i nie ciśnie wszystkożernych. Za to ją lubię.





 


Pyszności na blogu MAMA W MIEŚCIE.



Nie wiem czy Wam to pokazywałam... Kobiecy blog młodej mamy - Katie did what.


Przyjemnie i rodzinnie na blogu PINEZKI

Mój ukochany blog UBIERAJSIĘKLASYCZNIE. 

Fajny, kobiecy lifestyle na BleuBird.


I na koniec największy smaczek dla wszystkich przyszłych panien młodych - CYKL ŚLUBNY NA BLOGU ENAMOUR. Uwielbiam cykl ślubny na jej blogu... A dlaczego? Nie ma tam zbyt dużej ilości lukru, jest naturalnie i... całkiem normalnie. A to ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości bo wiem, że ślub Eweliny był piękny, romantyczny i pełen miłości, czyli dokładnie taki jaki sobie wymarzyła:) Wnioskuję z tego, że... moja rada dla przyszłych panien młodych brzmi prosto - róbcie wszystko bez pośpiechu i słuchajcie swojej intuicji - ona Was nie zawiedzie :))




Ciekawe Instagramy...



AlexCloset • Theagachic_ • Thedogist • Danut_ka • Thepinkdiary • Lelcia • Kasia.Gasienicowa • Womanatwindow • Shewhoeats 

 

Komentarze

  1. Oj Kochana Ty moja, miło mi, że wspomniałaś o mojej ślubnej serii :* Moja Ty Kochana Psiapsi internetowa ♥♥♥:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana uwielbiam Twoją ślubną serię więc koniecznie musiałam polecić :)

      Usuń
  2. Kocham Jadłonomię!!! <3 Nie jestem weganką ale coraz mniej smakuje mi mięso wiec często korzystam z jej przepisów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty