Helskie wakacje: Cypel Helski

 

Jeśli szukacie nad Polskim morzem miejsca z ekstremalnie czystą, morską wodą, pięknymi plażami i powietrzem nie zanieczyszczonym wszelkim syfem, to z czystym sumieniem polecam Wam Hel. W ciągu wielu lat miałam okazję korzystać z wód Morza Bałtyckiego począwszy od Pomorza Zachodniego, kończąc na samej wschodniej granicy. I wiecie co? Półwysep Helski jest pod tym względem zdecydowanie najlepszy! Naprawdę nigdzie nie widziałam tak czystej wody jak właśnie na Helu. No może w Jastrzębiej Górze, ale tam zazwyczaj woda bywa masakrycznie zimna... Czego nie mogłam powiedzieć o wodach Półwyspu Helskiego :)) Czystość wody w tej okolicy jest powalająca i powiem Wam, że z przyjemnością korzystałam z kąpieli morskiej. Damian również był zachwycony bo nie uświadczyliśmy dokuczliwych tłumów i wody pełnej różnych dziwnych rzeczy co zdarzało się w Trójmieście. Jestem pewna tego, że wrócimy na Hel!

Właśnie sobie siedzę i myślę, że mam ogromną ochotę teleportować się nad morze zwłaszcza, że jest tam piękna pogoda! Dobrze, że przynajmniej mam poczucie świetnie wykorzystanego czasu i posmakowałam tego, czego od dawna mi tak brakowało. Nie powiem, że nie posiedziałabym dłużej nad morzem, ale strasznie się cieszę, i czuję się po prostu szczęśliwa z tego powodu :) Na dodatek kilkudniowe wakacje na Półwyspie Helskim jeszcze bardziej uświadamiają mnie w przekonaniu że...
POLSKA JEST TAKA PIĘKNA :)


 

strój kąpielowy TUTAJ 




Komentarze

  1. Jaka czysta woda na brzegu :o Oj robisz mi coraz większy apetyt na ten Hel, a już w ogóle na wyjazd nad morze... :)
    Ja też nie lubię tłumów na plaży, wolę kiedy nie ma aż tylu ludzi, przynajmniej można swobodnie poruszać się po plaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, ja byłam pod ogromnym wrażeniem czystej wody;D aż się chciało kąpać :D a po kąpieli nic mi nie wyskoczyło (po kąpieli w sopockich wodach wyszły mi jakieś alergiczne krostki:/) :)
      tłumy na plażach są najgorsze i tego staraliśmy się unikać:D

      Usuń
  2. byłam 3 lata temu niestety pogoda nie dopisała ale i tak było fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej nigdy tam niebyłam aż mi narobiłaś ochotę aby tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod wpływem Twojego pierwszego wpisu o Helu zarezerwowałam noclegi i już za pare dni zabieram tam swoją rodzinkę ;) Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze i zycze milego pobytu :):*

      Usuń
    2. Dziękuję :* mam jeszcze takie pytanie, czy daleko chodziliście do tych pięknych plaż? I czy dobrze rozumiem, że cypel to jest sam wierzchołek Helu?

      Usuń
    3. Do plaży przy zatoce jest bardzo blisko, do plaży morskiej około 800 m :) Dokładnie, cypel to sam koniuszek :))

      Usuń
  5. byłam w tym roku w Jastrzębiej Górze i niestety się zawiodłam :( woda okropnie brudna, kamole takie, że aż nie chciało się do wody wchodzić ;/ Za to Chałupy i Hel- cudownie :) również mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty