Miejska stylizacja z długim swetrem w roli głównej.

 

Mamy upał, wszystko fajnie - przecież uwielbiam lato i wysokie temperatury. Ale wczoraj miałam totalnie zepsuty dzień bo niestety zatrułam się czymś i okropnie bolał mnie brzuch. Dziś już jest lepiej, choć szaleństwa nie ma bo ciężko się wylizać z takich dolegliwości gdy mamy takie temperatury.

Z racji wolnej chwili postanowiłam dodać nowy wpis ze stylizacją z długim swetrem w roli głównej. Muszę Wam powiedzieć, że ten sweter znalazłam dopiero po rocznych poszukiwaniach bo nigdzie nie mogłam znaleźć idealnego. Ten jest dla mnie perfekcyjny i co najważniejsze, bardzo wygodny. 

Zapewne robi Wam się gorąco na widok swetrów ale musicie to przetrawić :)) Zdjęcia były robione dwa tygodnie temu więc spokojna głowa - nie wyszłabym tak opatulona na zewnątrz :))


długi sweter TUTAJ   /   body H&M   /   spodnie Never Denim   /   torebka TUTAJ   /   zegarek Wellington   /   mokasyny TUTAJ


Komentarze

  1. Ogólnie stylizacja mi sie podoba, jednak nie wiem czy zalozylabym osobiscie az tak dlugi sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie myslalam ze taki założe ale od dawna miałam chęć, więc:D

      Usuń
  2. Super fryzik! Ja właśnie mam zamiar wybrać się do fryzjera aby znów mi przyciął włosy do takiej długości, urosły trochę i mam takie niewiadomo co, ani długie ani krótkie. Taka długość jak Twoja mi najlepiej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie są super ale ostatnio pomyslalam ze są chyba za długie już:D dzięki!:D

      Usuń
  3. Niesamowity jest ten sweter, wyglądasz w nim super. I do tego cena też jest przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ten sweter jest zdecydowanie za długi. Wyglądałabym w nim pewnie na jakieś 140cm wzrostu.... Jestem zdecydowanie za niska do takich długasów! Ale Ty wyglądasz w nim bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszalałam!!! :) CUUUUUDOOO!!! I te twoje kulosy - zgrabne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście takie długie sweterki mi się nie podobają, ale za to mokasynki bardzo! Twoje są świetne i chyba sobie je kupię :D:*

    OdpowiedzUsuń
  7. długość kardiganu naprawdę mi się podoba :) wszystko wygląda stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty