Romantyczna stylizacja w nadmorskim wydaniu.



Do obróbki tych zdjęć podchodziłam kilka razy - i nie dziwo! Zdjęcia o zmierzchu są bardzo, ale to bardzo specyficzne. Robiąc zdjęcia masz mało czasu na myślenie o parametrach i działasz na najwyższych obrotach. Praktycznie co chwilę podchodzisz do aparatu i zmieniasz parametry a i tak to nic nie daje, bo robi się coraz ciemniej a pomimo niskiego ISO pojawiają się jakieś szumy. A potem czeka Cię kilka podejść do obróbki w programie graficznym. Mi udało się obrobić zdjęcia bez zbytniego knocenia dopiero za piątym razem, a i tak było ciężko bo usnęłam z głową na biurku :))


Na zdjęciach możecie zobaczyć, że mam tą samą sukienkę co we wpisie z okazji Dnia Matki. Poprzednio nie miała żadnego dekoltu na przodzie a ja nie byłabym sobą gdybym o to nie zadbała... Oczywiście szkoda mi było pieniędzy na krawcową więc zadziałałam sama - nie jest źle! Dopiero teraz czuję się w tej sukience naprawdę perfekcyjnie! Muszę Wam powiedzieć, że dopiero po tak małej zmianie sukienka nabrała innego wymiaru, dzięki czemu jest naprawdę sexy. I w 100 procentach nadaje się na randkę!


sukienka diy + TUTAJ   /   torebka Tom&Eva   /   zegarek DW


Komentarze

  1. Zdjęcia cudowne, a Tobie w tej długości włosów jest przepięknie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta jesteś coraz ładniejsza - masz takie ładne rysy! Nie kombinuj nigdy nic z wyglądem twarzy, bo zniszczysz ten błysk :) Miałam taką znajomą, była taka piękna, cudowna wręcz, po prostu idealna, w wieku 30 lat niestety zaczęłą się botoksować i chodzic na zabiegi wyrównywania zmarszczek, miała bardzo piękne oczy i brwi - ale co z tego mimo ze nie ma ani jednej zmarszczki to nie ma tez już uroku. Jest plastikowa! Okropnie wygląda okropnie. Z tej historii wyciagnełam sporo wniosków dla siebie, tylko bycie naturalną!
    Brwi regulujesz sama? poprawiasz kontur kredką aby były ciemniejsze? :) pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, bardzo mi milo :) Zmiany w wyglądzie typu chirurgia itp normalnie są dla mnie kaprysem :)) poddalabym sie jedynie korekcji nosa gdybym miała złamany tak, ze wyglądałby tragicznie :) a tak to nie ma co zmieniac :D
      Dokładnie, reguluje sama :) no i poprawiam tuszem do brwii i czasem cieniem;)
      buziaki!

      Usuń
  3. Prześlicza jest ta sukienka! Przypominasz mi aktorkę Rachel McAdams :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz uroczo w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę jeszcze raz jechać nad morze, żeby zrobić sobie takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka, delikatna i dziewczęca :) fajnie wyszły te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zakochana w pierwszym zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta ! W jakim programie obrabiasz zdjęcia i co w nich zmieniasz, że są takie piękne ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzmacniam tylko barwy w Photoshopie i dwa filtry w Photoscape, dosłownie jakieś 30 procent :) dzieki!:)

      Usuń
  9. piękna stylizacja, cudowny klimat zdjęć, wyglądasz przepięknie ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) prosze o nie umieszczanie linków w komentarzach:)

      Usuń
  10. Krótkie włosy Ci pasują mega :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jak cudownie ! świetny look :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty