Helskie wakacje • Warto się cieszyć z małych rzeczy... Wschód księżyca nad morzem!



Czy jest coś piękniejszego od spełniania marzeń? Nie wiem. Może coś się znajdzie, ale spełnianie marzeń jest zdecydowanie jedną z najważniejszych spraw na świecie. Warto mieć te proste, łatwe do spełnienia marzenia, bo człowiek powinien cieszyć się małymi rzeczami. To buduje najbardziej.


Od lat na liście moich marzeń był widok wschodu księżyca nad morzem. Jestem romantyczką i mam skromne marzenia, często związane właśnie z naszą piękną naturą... A tak wspaniały widok sprawił, że poczułam się po prostu szczęśliwa! I bardzo się cieszę, że mogłam celebrować tą chwilę z dwójką najbliższych mi osób, że mogłam poczuć ciepło morskich fal i chłodną bryzę na twarzy. Moment nie do zapomnienia. Marzenie odhaczone.



Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia, a marzenia są po to by je spełniać
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion and LIFESTYLE BLOG
    ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie nad naszym morze, ma ten plus że wszelkie zachody i wschody są bardzo malownicze i trwają, na południu Europy słońce wpada do wody i po prostu nagle ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Przepiękne zdjęcia.
    Masz rację, marzenia są tylko po to, by je spełniać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas próbuję się cieszyć z małych rzeczy, ale niestety życie prywatne i zawodowe mi skutecznie to uniemożliwia... Ciągle coś mnie ciągle w dół i ciężko jest się cieszyć w takich momentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana znam to, jak dzieje sie zle to ciezko jest patrzec na wszystko optymistycznie, wtedy nawet najprostsza i najfajniejsza rzecz Cię nie ucieszy. ale zły czas mija, po burzy zawsze wychodzi słońce, ewentualnie po okresie pełnym chmur :)) ja teraz jestem w stanie zawieszenia ale wiecej we mnie optymizmu niz rok temu.

      Usuń
  5. Jak zawsze u Ciebie przepiękne zdjęcia, do tego zmiany widzę na blogu, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nad morzem byłam raz z rodzicami będąc na wakacjach na Kaszubach i było to tak bardzo dawno temu, że tego nie pamiętam. nigdy mnie już później tam nie ciągnęło, zawsze wydawało mi się, że tam po prostu nic nie ma, że jest brudno i nie fajnie. ale jak zaczęłaś dodawać zdjęcia ze swoich helskich wakacji to przepadłam, na prawdę i od razu zapragnęłam tam pojechać! ;) Hel jest moim punktem do odhaczenia na następne wakacje, chociaż na weekend! :) dziękuję <3 ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty