Wrześniowa aktualizacja włosowa. / VIDEOBLOG

Komentarze

  1. Gitara :) Właśnie niedawno myślałam żeby zapytać czy przetłuszczają Ci się włosy (z racji ze naturalne) i czy myjesz codziennie a tu masz, wszystko jasne. Poza tym czy myjesz codziennie...ale może mi coś umknęło. Bardzo mi się podoba Twoja fryzura ale boje się że: od ciągłego poprawiania grzywki będzie sie szybko tłuścić albo że będę cały czas miała te włosy za uchem...W Twoim wypadku to było naprawdę świetne posunięcie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja dlatego nie mam grzywki:D jest to bardzo uciążliwe więc rezygnuję z tego:)

      Usuń
  2. kiedyś regularnie wpadałam cię poczytać, ale od dłuższego - nawet nie zdawałam sobie sprawy jak długiego! - czasu nie zaglądałam. dziś wpadam i jestem w szoku, piękna fryzura, bardzo ci pasuje <3. włosy wyglądają o tyle zdrowej, gęściej, buzia wygląda lepiej, a ty dojrzalej w pozytywny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ty jesteś sympatyczna :)
    moje włosy tez się szybko przetłuszczają i niestety jeszcze nie znalazłam idealnego szamponu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. to głupio zabrzmi, ale strasznie Ci pasują Twoje zęby :D przejrzałam właśnie Twojego bloga i na zdjęciach wyglądałaś na ładną dziewczynę, ale teraz stwierdzam, że jesteś piękna :D
    Jul

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty