Jesienny mix linków i inspiracji.

 

Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że jesień na czele z wiosną to najbardziej inspirujące pory roku. Obie bombardują mnogością kolorów, podczas obu pór roku po prostu dzieje się dużo, zarówno w kwestii mody, w gotowaniu, w przyrodzie a także w życiu. Jesień dostarcza mi masy nowych pomysłów i daje mi moc wrażeń. Pora na jesienny mix na blogu. Co więc zaprząta moją głowę tej jesieni?


INSPIRACJE




DRUTY I WŁÓCZKI

Tej jesieni oszalałam na punkcie włóczek. Zamarzyłam o tym, by nauczyć się dziergać na drutach, i udało się! Dzięki mojej mamie umiem zrobić sama coś fajnego, jednak wiem, że czekają mnie jeszcze całe dnie ćwiczeń. Oczywiście już mam w planach pewne rzeczy do wydziergania, i muszę się za nie zabrać!




JESIENNA AURA

Nic mnie tak nie odpręża jak jesienna aura. Jest cudowna. Zarówno słoneczne i deszczowe dni mają swój urok. Do tego ten boom kolorystyczny... Czy trzeba nam więcej by inspirować się tym w życiu? :) Poza tym tak pozytywne barwy na maxa poprawiają humor. Mój na pewno!




ŚWIECE W JESIENNYM KLIMACIE

Cudownie jest każdego wieczora zapalić choć jedną świeczkę w pokoju. Uwielbiam to nie tylko ze względu na wspaniałe zapachy ale również dzięki klimatowi i ciepłu, jakie dają świece. Wystarczy zapalić dużą świeczkę lub kilka podgrzewaczy żeby zrobiło się ciepło. Serio :)))




BRZOZOWY MOTYW

Czy poznałyście już zapach Silver Birch od Yankee Candle? Jeśli nie, to polecam. Mi ta woń kojarzy się z mężczyzną przechadzającym się podczas deszczu. Jest uwodzący. Sama brzoza ma jednak inny zapach, typowo leśny... Ale zapach to nie wszystko! Brzozy podobały mi się od zawsze. Brzozowy motyw jest piękny, naturalny, idealnie pasuje do jesiennych klimatów. Swoje brzozowe świeczniki zrobiłam grubo ponad miesiąc temu i od tego czasu zachwycam się ulubionym motywem w domu.




LAS

Jesienny las jest piękny, pełen skarbów. To uciecha dla każdego - i dla dorosłych, i dla maluchów. My z chęcią zbieramy grzyby a dzieci kasztany i żołędzie. Niedługo także szyszki! Dorosłych las inspiruje do eksperymentów w kuchni. Dzieci las inspiruje do kreatywnej zabawy. Las jest jedną z największych inspiracji.




CZAPKI I PARKI

Kolejna jesienna inspiracja? Czapki i kurtki zimowe. Obecnie nie mam parcia na płaszcze i z chęcią zapolowałam na parki. Bo w parce też można wyglądać kobieco i elegancko. A płaszcza do lasu nie założę, tym bardziej, że moja okolica to jeden WIELKI LAS. Tej jesieni inspiruje mnie to co jest praktyczne a nie modne.



LINKI I FAJNE MATERIAŁY ZNALEZIONE W SIECI


Prym w mojej zakładce wiedzie BLOG i INSTAGRAM Joulenki. To jeden z najlepszych blogów jakie do tej pory czytałam, a od kilku miesięcy mój NUMER 1. Uwielbiam go za treści i piękne zdjęcia. I za minimalizm. Jula ma fajny styl.
No i spoko snapy.
I zajebisty (ojojoj, powiedziałam brzydkie słowo:P) POST o podróży do Szwecji. 



Mortycja czyli kolejny z ulubionych blogów, tym razem w tematyce lifestyle i wege. Mortycja ciekawi mnie na maxa i bardzo wciąga! Ostatnio pisała o roku z wege. Całkiem fajny WPIS, koniecznie wpadnijcie.



DIY dla dzieci na Wikilistka.pl czyli 30 fajnych pomysłów. Ja mam ochotę zrobić piasek kinetyczny...

PATRZCIE TUTAJ • mam coś takiego ale nie diy. Kupiłam to na targach franczyzy w PKiN. Fajna sprawa, to pierwsza zabawka którą Julcia bawiła się dłużej niż 10 minut. Wygrałam życie ♥



EarthWindMap czyli strona na której możecie zobaczyć gdzie, i jak silny wiatr wieje na Ziemi. Obczajcie, szczególnie jeśli jesteście maniakami pogody.



Bajeczne desery inspirowane księżniczkami Disney’a • leżę i nie mogę podnieść się z zachwytu :D Utożsamiam się z Roszpunką a Damian robi przepyszne lody! Coś dla mnie ♥ Grafika, desery jak i tekst zwaliły mnie z nóg! Musicie to koniecznie zobaczyć!



MOOONKEYKILLS czyli sesje bajkowe... I nie tylko!



Best Vines czyli insta profil fajnej, filmikowej apki. Codziennie wchodzę i sikam ze śmiechu jeśli coś jest na maxa śmieszne :D



I covet thee • Fajny, kobiecy lajfstajl. No i Alix ma przepiękny głos!



FOODSTAGRAMY

Komentarze

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty