Jak zrobić świeczniki z brzozy? DIY


Leśny motyw w domu? Nic trudnego. Wystarczy, że weźmiecie ze sobą pierwszy - lepszy, chudy pieniek brzozy leżący na ziemi, podzielicie go na kilka równych części w których zrobicie wgłębienia na świeczki.
Moje świeczniki są idealne na każdą porę roku, a tym bardziej na jesień i zimę! Miałam farta że w ogrodzie moich rodziców od dawna leżała brzoza powalona przez silny wiatr więc materiał na diy miałam od razu. Było mi jeszcze łatwiej, bo brzoza straciła trochę swojej świeżości i wydrążenie było proste jak bułka z masłem.


Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że efekt jest super. Jest fajnie i naturalnie a na dodatek nie wydacie na świeczniki ani grosza. Mam nadzieję, że świeczniki podobają Wam się, i że zainspirujecie się.
Przy okazji życzę Wam miłej niedzieli. Ściskam!

Komentarze

  1. Ja mam fajne naturalne podkładki pod kubki od fandoo. Ale Twoje świeczniki wymiatają! Chociaż mogłyby być głębsze, żeby nie było widać aluminiowego fragmentu tealighta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana:) ale dla mnie to mniejsze ryzyko jak zawieje:D ostatnio w tikeju widziałam swieczniki giganty do tealight wlasnie tez takie drewniane ale tealighty wystawaly tam jeszcze bardziej:D

      Usuń
  2. Świetnie wyglądają te świeczniki, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda, najlepsze to kreatywność i trochę chęci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! i wcale nie trzeba wydawać na akcesoria kasy bo mogą leżeć pod nosem:)

      Usuń
  4. Piękne są! Muszę gdzieś poszukać brzozy, jestem oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają, i w ogóle bardzo jesienny klimat na zdjęciach, ale ja z moją fobią na robaczki bałabym się, że mi coś z niego wypełźnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fotogeniczne te Twoje nowe świeczniki. Wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają te świeczniki a co dopiero gdy zapali się je wieczorem, nadadzą dużego uroku i klimatu. Problem zawsze tylko z tym, gdy świeczka lub jakiś podgrzewacz zaczyna okopcać ścianki. Sama też robiłam własne takie http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-prosty-swiecznik-diy/ te z puszki, które trzeba podziurkować. Mam pytanie, może znacie może jakąś farbkę, która nie będzie odpryskiwała od ciepła?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty