Czas na święta!

 

Ostatnio prawie nie zaglądałam na bloga z powodu pewnych trudności które napotkałam na drodze. Nie było mnie również w domu, bo byłam z Julką przez kilka dni u mamy, a także na Blogowigilii (!). Ciężko było cokolwiek ogarnąć, ale teraz jestem i wracam do Was z nowym, krótkim, świątecznym wpisem :) Oczywiście pochwalę Wam się czymś cudownym, złożę życzenia i zostawię z kilkoma świątecznymi fotkami więc nie będzie to spory wpis ale to nie jest czas na zbędną paplaninę :)
Chciałabym się Wam pochwalić... Czasem zdarza się coś, co przegania wszystkie smutki. U mnie tym czymś było spełnienie największego marzenia... Udało mi się zobaczyć, i uwiecznić na zdjęciu zorzę polarną! Tak, tu w Polsce, za Warszawą, pomimo miejskiej łuny świetlnej i mocno świecącego Księżyca! Pochwalę się Wam, ale nie dzisiaj... Narobię Wam małego smaczku :) Zorza była bardzo delikatna i ciężko było cokolwiek zobaczyć, ale wierzcie mi, że to co zobaczyłam na zdjęciach, wprowadziło mnie w stan totalnej euforii!

Tymczasem... Przyszła pora na święta, więc życzę Wam Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych :)) Życzę Wam też spełnienia marzeń i ściskam mocno!:)



Popularne posty