Domowa stylizacja z niebieskim swetrem w roli głównej

 

Nie wiem jak Wy, ale ja wkręciłam się w klimaty świąteczne na maxa. Oczywiście strasznie szkoda, że nie ma śniegu, ale da się bez tego przeżyć, choć... Pamiętam kilka mroźnych, bardzo śnieżnych zim i bardzo bym chciała, żeby Wigilia i Boże Narodzenie minęły pod znakiem wszechobecnej, mroźnej bieli.
Pamiętacie święta Bożego Narodzenia w 2010 roku?:) To było coś! Nie dość, że tamten grudzień zapisał się w historii jako jeden z tych najzimniejszych, a święta były po prostu bajkowe (nawet te w mieście!), to zyskałam wtedy miłość. Mroźne święta darzę więc dużym sentymentem i może zdarzy się ten wspaniały cud dzięki któremu ten czas minie wspaniale :) Deszczu, precz!!!

Jeśli chodzi o wpis, dzisiaj pora na obiecaną Wam stylizację z długim swetrem... a w zasadzie z sukienką. Sukienka jest genialna, ma cudowne kolory i sama w sobie jest tak charakterystyczna, że naprawdę nie potrzebuje większej ilości dodatków. Wystarczy zegarek, i jest idealnie! Sukienka jest bardzo wygodna, ma fajną długość i dosłownie - robi cały look.
Coś więcej? Niżej znajdziecie zapowiedź jednego z następnych wpisów. Koniecznie się przyjrzyjcie a daję Wam słowo - poleci Wam ślinka!

sweter TUTAJ   /   zegarek Daniel Wellington



Komentarze

  1. Też bym chciała żeby u mnie na święta był śnieg... Mieszkam na północy PL wiec może coś sypnie. Swięta bez śniegu to nie święta.
    Przepiękny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta lubię do Ciebie wpadać :) może dlatego, że jesteś taka normalna, wpisy są takie przyjemne i pozytywne :) nie masz parcia jak inne blogerki na to żeby wyciągnąć jak najwięcej darmowych rzeczy i co post to: Zobaczcie jakie to jest rewelacyjne, co "odkryłam", teraz już zawsze będę tego używać :P A nie raz czy dwa to wszystko kosztuje nawet połowę pensji. Marta, super, że jesteś! Pozdrawiam! Asia
    P.S Sweter wygląda na Tobie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa dziękuję!:) To jeden z najmilszych komentarzy pod słońcem :) Kochana, powiem Ci, że nawet jak jakiś sklep chce mi coś podarować, to nie zawsze jest sens to polecać. Pokazuję to, co jest naprawdę warte pokazania!:) Ściskam Cię mocno, i jeszcze raz dziękuję :) Buziak! :) :*

      Usuń
  3. Uwielbiam te zdjęcia! :) Wyglądasz delikatnie i przepięknie :*
    Ja też chcę śnieg, kurcze ni co to za Święta z deszczem :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana:D:* Mnie dołuje ten widok za oknem :((((

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, świetne światło i w ogóle świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! :)
    Ja też chciałabym śnieg na Święta, ale wszystko wskazuje na dodatnie temperatury :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek ma naprawdę świetne kolory. A co do świąt, to super byłoby gdyby śnieg nam dopisał :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia :) no i sweter - jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny sweter :)
    też bym chciała mroźne i śnieżne Święta, zresztą zima to zima, a nie..
    Święta 2010 były wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sweter, zastanawiałam się nad nim, masz gdzieś zdjęcie, gdy stoisz? :>>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja i mój narzeczony zostaliśmy parą w grudniu 2010, więc bardzo dobrze pamiętam te piękne, magiczne święta.
    Właśnie odkryłam Twojego bloga, przewertuję go dziś wieczorem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty