Wigilia i Sylwester • Mini Lookbook

Wigilia z rodziną, Sylwester w klubie lub na domówce... Nie wiecie jak się ubrać? Nie musicie trzymać się sztywno czerni, możecie się ubrać całkowicie na luzaku. U mnie w domu nigdy nie musiałam zakładać eleganckich ubrań na Wigilię, bo nikt tego nie lubił. Wystarczyło się ubrać tak, by nie wyglądać całkowicie po domowemu i to załatwiało sprawę. Gdy wychodziłam na imprezę lub spędzałam po prostu Sylwestra poza domem, stawiałam na wygodę, chociaż fajnie jest czasem włożyć sukienkę. Dziś mam dla Was cztery fajne zestawy na Wigilię i Sylwestra. Będą idealne dla osób, które tak jak ja stawiają na luz, nie zapominając o kobiecości. Ciekawi?


sukienka TUTAJ   /   torebka TUTAJ   /   szpilki TUTAJ

sweter TUTAJ   /   spodnie Mango   /   torba H&M   /   buty Emu Australia



płaszcz TUTAJ   /   sukienka Sugarfree   /   buty bezmarkowe   /   torba TUTAJ   /   pomadki MAC

 koszula H&Mpodobna TUTAJ   /   woskowane rurki Mango   /   torebka TUTAJ
botki H&M   /   zegarek MK   /   pomadka MAC

Komentarze

  1. Jeans chyba nie, cały rok go noszę to na Swięta choć kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę mieć wygodnie jak się najjem :DDD

      Usuń
    2. ^Piątka! Podzielam takie podejście! :-)

      Generalnie zawsze lubię wygodę, a w dobrym towarzystwie nie muszę się spinać.

      Usuń
  2. Podejrzewam, że w tym roku postawię na ten "na luzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo mi się podoba, a jakbym założyła jeansy na Wigilię to chyba by mnie wydziedziczyli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. my zawsze się na Święta ubieramy elegancko, oczywiście bardziej w Wigilę, później pojawiają się bardziej luźne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pomadka Mac ma piękny kolor 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty