Hit sezonu, czyli piękny, brązowy płaszczyk



Pamiętam zakup mojego pierwszego płaszcza. Miałam 18 lat i bardzo chciałam wyglądać elegancko, więc wybrałam czarny, elegancki płaszcz w H&M, który mi wiernie służył całe 4 lata. Sprzedałam go bo schudłam i okropnie na mnie wisiał. W międzyczasie pozwoliłam sobie na zabawę kolorami po czym namiętnie oddałam się brązom i beżom. Skończyło się na cenowym rarytasie - długim, wełnianym płaszczu kupionym na Vinted. On oczywiście też w pewnym czasie wisiał na mnie jak na wieszaku więc nie pozostało mi nic innego niż wybór nowego egzemplarza który stał się moim ulubionym i bez wątpienia - najfajniejszym w dotychczasowej kolekcji płaszczy.

Dzisiaj postanowiłam zestawić coś w domu i zrobić coś przyjemnego na nadchodzącą wiosnę. Zrezygnowałam ze swetra na rzecz szarego szalika a podstawą były czarne ubrania. Charakterystyczne też były czarne dodatki które po prostu uwielbiam. Całość dopełnił ciekawy łańcuszek i klasyczny zegarek.

płaszcz TUTAJ   /   bluzka Bonprix   /   spodnie Romwe   /   szalik TUTAJ
torba TUTAJ   /   buty Franco Sarto   /   naszyjnik TUTAJ   /   zegarek Daniel Wellington



Golden Rose Matte Crayon odcień 15


Komentarze

  1. bardzo ładny płaszcz :) niezwykle kobiecy i klasyczny :) trzecie zdjęcie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz nieziemsko :D chyba muszę i ja pomyśleć o jakimś płaszczu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam nosić piękny, elegancki płaszcz w wieku 16 lat i smutno mi, że z biegiem czasu się zniszczył, bo był idealny.
    Nadal mam słabość do płaszczy i powoli je zbieram w różnych kolorach :) A najfajniejsze mam z second handu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety w second handzie znajduję same xl które na mnie wiszą :(

      Usuń
  4. Naprawdę piękny płaszcz, Rez jakiegoś szukam, ale bardziej na wiosnę bo ten wyglada na baardzo ciepły ;*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takiego typu płaszcza poszukuję:)
    Marzy mi się zestawić go z trampkami.
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk , chętnie bym go zamówiła , ale nie mam przekonania do zagranicznych stron :(
    Opowiesz mi jak wygląda u nich zamówienie,czy od razu jest przelicznik na zł i ile się czeka na przesyłkę ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana możesz spokojnie płacić przez PayPal :) Od razu masz przeliczone na PLN więc spoko... Na przesyłkę czeka się około 2 tyg :) Nie martw się, jeśli został wyprzedany to niedługo na pewno będzie na stanie :)

      Usuń
  7. O już wyprzedany ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty