Pastele



Moja majówka znacząco się przedłużyła. Miałam inne plany ale nie narzekam, bo dłuższy czas wolnego bardzo dobrze wpłynął na moje samopoczucie. Zniknęła frustracja oraz poczucie typu "Wszyscy czegoś ode mnie chcą...", sprawiło, że jestem psychicznie jestem oczyszczona. A co najważniejsze, jestem gotowa na nowy tydzień pełen zajęć!
Lubię ten stan.
Stan, w którym nie denerwuje mnie dzwoniący non stop telefon. Stan, w którym frustracji nie wywołują we mnie przypadkowi ludzie. Stan, w którym nie denerwuję się aż tak bardzo wieloma rzeczami. Stan, w którym na na myśl o niektórych sprawach, chodzę podekscytowana zupełnie tak, jakbym fruwała ponad ziemią.
Taki właśnie jest mój poniedziałkowy ranek. Jaki będzie cały dzień - nie wiem, ale życzę sobie i Wam, aby upłynął w cudownej atmosferze :) Ściskam!


sweterek ZARA   /   spodnie i naszyjnik bezmarkowe   /   zegarek DW   /   torebka Bonprix   /   balerinki Franco Sarto


Popularne posty