Weekend, to dobry czas na...



... działking! Wierzcie mi, dobrze wiem, co mówię. Nic tak bardzo nie odrywa od codzienności, jak cotygodniowa dawka świeżego powietrza i porcja smakołyków z grilla. Dam sobie obciąć rękę za to, że mocne zmęczenie to domena większości z Was. Czym jest dla Was odpoczynek? Aktywnym działaniem? Spędzaniem czasu w muzeach lub klubie? Nie zaprzeczę, że to fajna opcja.

Ale wiecie co? Dobrze jest czasem usiąść na tyłku i dać sobie szansę na porządny odpoczynek.
Odreagują Wasze spięte mięśnie.
Odpoczną, rozluźnią się.
Odreaguje Wasz przeciążony kręgosłup i zmęczone oczy.

Odpocznie psychika.
Praca wśród ludzi i hałas działają drażniąco na nasze samopoczucie. Prędzej czy później człowiek ma dosyć i błaga o chwilę ciszy. Odpoczynek na świeżym powietrzu z dala od miasta, dobrze Wam zrobi. Świat wyda się Wam piękny!

Najecie się. 
Brzmi śmiesznie? Wcale :)) Ile z Was najada się codziennie? Ja np. wcale, bo nie mam czasu. Grillowa uczta jest dla mnie na tym samym poziomie co tzw. szwedzki stół. Pochłaniam wszystko niczym chomik.

Zajmiecie się swoim hobby.
Działka też może być miejscem na oddawanie się przyjemnym zajęciom. Jedni lubią zajmowanie się ogrodem, grzebaniem się w ziemi, sadzeniem... a ja kocham oglądać gwiazdy! Jest to dla mnie cudowny sposób na relaks, i to od maleńkości. Miłość do astronomii zaszczepił we mnie mój tata, który często opowiadał mi czym są te małe, jasne punkciki... Bez problemu wskazałabym Wam galaktykę Andromedę, bez problemu pokażę Wam lecącą nad nami satelitę, z przyjemnością będę wyczekiwać maksimum roju Lirydów czy Perseidów. W tym roku zaliczyłam już jedno z fajniejszych zdarzeń astronomicznych. Efekty tego, czyli cudowny widok obłoków srebrzystych możecie zobaczyć niżej na zdjęciach. Btw. możecie ich spokojnie wypatrywać przez około najbliższe dwa tygodnie. Tak myślę.

Nacieszycie się rodziną.
Czy jest coś lepszego od żarcików, wspólnego milczenia, jedzenia i spacerów? Naprawdę warto się tym nacieszyć.

Skorzysta Wasze dziecko.
Bo co jak co, ale dzieci uwielbiają przyrodę, towarzystwo zwierząt, i bieganie po podwórku.

Weekend zaczyna się już jutro, więc życzę Wam przyjemnego odpoczynku. Korzystajcie z niego i zbierajcie siły na nowy tydzień :)


Popularne posty