Najsłodsze na świecie łupy wyprzedażowe... i nie tylko



W tym roku obiecałam sobie, że nie wpadnę w wir wyprzedaży. Uległam, skorzystałam, przepadłam, ale nie są to zapasy zrobione bez powodu. I są to najfajniejsze łupy od kilku miesięcy, bowiem mają w sobie coś specyficznego i świeżego. Zwłaszcza zestaw od VS i bluzeczka w cytryny. Ciekawi? Koniecznie zobaczcie więcej!




Nie wiem jak Wy, ale ja postanowiłam przetestować coś nowego. Z błyszczykami od lat byłam na bakier więc zaczęłam od Golden Rose, mimo to, nie korzystam z niego. Od czasu do czasu podkreślam usta błyszczykiem w tubce od Catrice, który dorwałam z czerwcowym Glamour, i jestem zachwycona! Pachnie przepięknie, smakuje przepysznie, i na dodatek ma idealny, nudziakowy kolor, który tonuje odcień ust. Uwielbiam ten efekt. Jeśli chodzi o cenę regularną, to nie mam pojęcia.




Ostatnio instagwiazdy reklamowały namiętnie ten tusz. Lubię produkty Maybelline za jakość, więc postanowiłam kupić ten zwłaszcza, że był w promocji i zapłaciłam za niego tylko 25 zł. Mimo to chyba musi przeschnąć tak samo jak Lash Sensational, bo póki co jest okrutnie mokry i ciężko mi się nim rozczesuje rzęsy. Nakłada się go za dużo, nie jestem w stanie zdjąć nadmiaru... póki co, szkoda gadać. Poczekam dwa miesiące aż przeschnie i wydam ostateczną opinię :)




Zestaw PURE SEDUCTION od Victoria's Secret, to jeden z moich najlepszych zakupów ostatnich miesięcy. Psujące się szybko mgiełki od Avon już przetrawiłam, za Oriflame średnio przepadam, Yves Rocher znam i lubię, a VS nie miałam nigdy... W internecie ceny są owszem niskie - bo od 35 do około 50 zł, ale w sklepie stacjonarnym trwa właśnie wyprzedaż, więc nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała! Za mgiełkę zapłaciłam 35 zł, za balsam tyle samo... i ani złotówki więcej! Cieszę się, że przeszłam się do sklepu i powąchałam, bo teraz wiem, że przeżyłabym małe rozczarowanie zamawiając w ciemno Sheer Love :)) Zapach jest rewelacyjny i bardzo nietuzinkowy. Póki co, nie mam żadnych perfum, a mgiełki świetnie sprawdzają się latem, więc jest to bardzo dobre rozwiązanie.




Róż od Essence dorwałam dzięki fartowi. Tydzień temu szłam obok drogerii Kontigo i zauważyłam przez szybę szafę Essence... Coś mnie tknęło i spytałam się obsługi, czy mają róż z dwóch kolorów przechodzących w gradient. Oczywiście był :)) Ostatnia sztuka została w szufladzie! Nie pamiętam ceny co do grosza, ale kosztował około 14 zł. Muszę Wam powiedzieć, że jest świetny, i trzyma się bardzo długo. Nie używam różu na co dzień, od czasu do czasu podkreślam nim policzki i używam go do sesji. Kolor idealny na lato i wczesną jesień :)




Sukienka nie była moim must have, ale wypatrzyłam ją na Vinted i... Wyobraziłam sobie siebie nad morzem, właśnie w niej :) Wyczuwam stylizacje w stylu boho. Lubię to! / H&M

Różowy t-shirt z dużym dekoltem w serek to łup z wyprzedaży. Kupiłam go, bo uwielbiam bawełniane rzeczy. Dzięki nim skóra nie cierpi, a ja może jeszcze poszukam czegoś w tym stylu. / H&M




Bluzeczka w cytryny to mój HIT! Jest wykonana ze świetnego materiału, kolory są po prostu idealne, jest urocza i ma w sobie to coś! Patrzę na nią i czuję, że się uśmiecham :) Jest kapitalna!

bluzeczka w cytryny TUTAJ




Sukienkę miałam zamiar nosić przez całe lato gdyby nie to, że.... Jest na mnie po prostu za duża i za szeroka. Noszę rozmiar S, taką też zamówiłam, ale jestem po prostu za drobna do niej.

sukienka TUTAJ




Białe, dżinsowe spodenki to łup za grosze z sh. Już od dawna polowałam na białe szorty, ale nie mogłam znaleźć idealnych. Te są perfekcyjne, materiał jest mocny i solidny.




Kosmetyczki kupione z myślą o podróży. Absolutnie fantastyczne, czekały na mnie w TK Maxx przez całe 5 dni. Pamiętajcie, jak pójdziecie do TK Maxx, coś wpadnie Wam w oko ale nie weźmiecie tego, i zobaczycie to po jakimś czasie, to znaczy, że ta rzecz na Was czekała!


 

Kołozeszyt TK Maxx




Akcesoria papiernicze pochodzą ze sklepu, który w całości skradł moje serducho. Śmiem twierdzić, że 50x bardziej, niż IKEA! Teczka, naklejki, cienki piórnik i mini zestaw biurowy to kapitalne łupy w niskiej cenie, idealne dla osób które mają za mało miejsca na domowe biuro. / TIGER

Popularne posty