Otwarcie nowego TK Maxx

Nie wiem jak Wy, ale TK Maxx jest jednym z moich ulubionych stacjonarnych sklepów. Bez wątpienia znajdziecie tam wyjątkowe rzeczy, ale najczęściej tylko wtedy gdy....
...idziecie tam z otwartym umysłem. Poszłam po walizkę, wróciłam z walizką i czapką. Normalka. Warto mieć właśnie takie nastawienie.

Moim ulubionym TK Maxxem jest ten w samym centrum Warszawy. Główną rolę gra tu lokalizacja, bo jestem tam w stanie dojechać z każdego miejsca, w jakim zazwyczaj jestem. To świadczy oczywiście o moim małym lenistwie i wygodzie... Ale prawda jest taka, że ten sklep znam jak własną kieszeń. Ma to swoje początki w przeszłości, gdy czasem wpadałam z mamą do Galerii Centrum. Oczywiście przez 10 lat to miejsce trochę się zmieniło, ale tylko trochę, bo poza zmianą wystroju czy marek, jakie tam królują, nie ma szczególnych zmian. Dla mnie to jest dalej poczciwa Galeria Centrum, którą lubię odwiedzać nawet tylko po to, by znaleźć jakieś nowości. I tak jest z TK Maxx.

Przechodząc do sedna , wiecie, że w Warszawie powstała kolejna lokalizacja tego sklepu? TK Maxx w Jankach otworzył przed mieszkańcami południowo-zachodnich dzielnic Warszawy i okolic tysiące szalonych możliwości. Na 2224 m2 nowopowstałego sklepu klienci mogą znaleźć stylowe ubrania, buty, akcesoria, a także mają okazję do szaleństwa w wyjątkowo dużym dziale dla domu. To raj dla osób, które kochają designerskie meble, lampy, poduszki, świece i wiele innych markowych dodatków. Standardowo wszystko jest w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.
Jeśli już mówić o samej akcji otwarcia, poza tysiącami modowych perełek na klientów czekało wiele atrakcji. Najważniejszą z nich był konkurs HELLO Czerwony Wieszak, polegający na znalezieniu ukrytych na terenie sklepu wieszaków w kolorze srebrnym, złotym i czerwonym. Każdy kolor odpowiadał innej wartości karty upominkowej na zakupy w TK Maxx: 100, 500 oraz aż 700 złotych! Łącznie w TK Maxx w Jankach zwyciężyło aż 29 osób! Możecie mi wierzyć lub nie, ale moim zdaniem to całkiem fajny pomysł ze strony marki na konkurs dla klientów. Brałam raz udział takim konkursie i adrenalina dodała mi skrzydeł. Miałam jeden z najlepszych wyników! Uwielbiam takie niespodzianki, coś, co motywuje do działania. Swoją drogą dzięki nim zwycięzcy będą mogli zrobić niezłe zakupy których, prawdę mówiąc, im zazdroszczę i czuję, że wkrótce będę musiała się wybrać do Tikeja! Ot co, może nawet po to, by poszperać między półkami. Kto wie, może nawet zrobię sobie dzień wolny, i pojadę do Janek? :))

Ps. Jeśli jesteście ciekawi, gdzie jest Wasz najbliższy sklep TK Maxx, zajrzyjcie tutaj. Wpadajcie też na Fb Tk Maxx, gdzie codziennie czekają na Was nowinki!



Komentarze

  1. FAjne są TK MAxxy,mozna w nich wyszperać fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć do naszego Tikeja w Warszawie, znajdziesz same perełki :D

      Usuń
  2. świetnie wygląda, pamiętam jak było otwarcie TKMaxxa w moim mieście i jaki szał wzbudziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, masa ludzi przychodzi, też to zauważyłam :D Kobiety to wpadają nawet w jakiś szał :D

      Usuń
  3. Super te kurtki na pierwszym zdjeciu <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że blisko mnie nie ma tego sklepu. Gdy tylko mam okazje go odwiedzić, to oczywiście to robię, fajne rzeczy można tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci odwiedzić galanterię damską w Tikeju, a także dział kosmetyczny, papierniczy i domowy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty