Dzień wolnego przed świętami i kilka fajnych drobiazgów. Tego mi było trzeba! • Nowości!


Jak mija Wam ten cudowny czas? Wkręciliście się już w przedświąteczny szał? Jeśli zapytalibyście mnie o to samo, to odpowiedziałabym, że wkręciłam się z całkowitą pewnością i mocą. Mimo wszystko do tej pory towarzyszył mi spokój, a teraz klops! Stan błogiego spokoju został zburzony przez konieczność szybkiego szukania dodatkowych upominków, więc jak to bywa, wpadłam w niemałą panikę przez to, że zostało w sumie jeszcze półtorej dnia na ostatnie zakupy i ewentualną robociznę jeśli mowa o DIY. Przez tą małą awarię stwierdziłam, że nie dam się panice i dzisiejszy dzień przeznaczę na chill i przemyślenie kilku pomysłów. Gdyby nie Iwona, byłabym w czarnej dziurze. Dziękuję za pomoc!


Kto widział moją choinkę na instagramie ten wie, że jest skromnie i minimalistycznie. W tym roku nie miałam tyle czasu na wykonanie ozdób DIY, więc postawiłam na brokatowe cuda z Pepco i domowe ciasteczka zdobione lukrem. Uważam, że całość idealnie pasuje do ceglanej ściany a brokatowe ozdoby to miła odmiana po tych z ubiegłorocznej choinki. Drzewko zdobią też kolorowe światełka o których marzyłam od dawna. W tym roku chciałam również kupić jodłę kaukaską i byłam gotowa przeznaczyć na nią większy budżet. Żebyście wiedzieli, jak miło zaskoczyła mnie Biedronka, która oferowała jodły do 180 cm za 47 zł! Zgarnęłam najładniejsze drzewko i jestem przeszczęśliwa! :) Igły się nie sypią, drzewko jest kształtne i mogę określić je jednym słowem - klasa :))


Outfit może nie domowy, ale testuję opcje sylwestrowe. Choć spędzam ten czas w domu, to cały czas zastanawiam się co założyć, by czuć się świetnie. Co sądzicie o tej opcji?:)

koszula Gina Tricot
spódnica tutaj 
zegarek i bransoletka Daniel Wellington 
kolczyki Claire's


tusz do brwi nars
lakier o.p.i
miniaturka szamponu klorane

W ostatnim czasie wpadły mi w ręce świetne nowości. M.in. tusz do brwii od NARS i cudowny lakier od O.P.I. Z obu produktów jestem bardzo zadowolona bo są naprawdę dobrej jakości. Z tuszem miałam na początku małe problemy, ale wszystko szybko ustało. Genialnie maluje się i wyczesuje nim brwi, a on sam usztywnia je. Cudowny kosmetyk.
Lakier O.P.I w odcieniu No Strings Attached nakłada się bardzo łatwo i na dodatek ekspresowo zasycha. Kolor jest idealny i w sam raz na co dzień.
Próbkę szamponu KLORANE dostałam od mojej mamy, która dostała ją w aptece przy okazji dużych zakupów. Szamponu jeszcze nie używałam, ale pachnie przepięknie!


Świeczniki diy zdobią moje okno. Jeden w sweterku, dwa z cukrową ozdobą. Przy okazji ozdabiania cukrem pojawiły się zacieki, które ciekawie imitują jednocześnie ściekającą i zamarzającą wodę. Prawdziwie zimowe!


planner Eccolo

Oprócz kosmetyków, w ręce wpadł mi cudowny planner od Eccolo. Niedawno zaczęłam planowanie w nim, bo jest zapoczątkowany ostatnimi dwoma niecałymi tygodniami grudnia. Miałam dużo planów i zajęć więc dwie strony są już zapełnione na full. Planner jest bardzo prosty, bez zbędnych bajerów. Mogę go sama zapełniać do woli. Lubię to!

A na deser kawa z bitą śmietaną, owoce i jedna z ulubionych czekolad. W tak słoneczny dzień, takie dobroci to prawdziwa przyjemność :))


szal tutaj

Nowości ciuchowe? Jest skromnie, ale rzeczy są świetne. Oprócz drobiazgów jakimi są lakier, tusz do brwi i planner, w mojej szafie pojawił się cudowny szal i sweter. Jeśli mówić o samym szaliku, jest bardzo długi - ma prawie dwa metry, a do tego cieplutki i przyjemny w dotyku. Większość moich szalików gdzieś wsiąkła (może leży gdzieś w kartonach w piwnicy u teściowej) a reszta wygląda jakby była psu z gardła wyjęta. Ten jest perfekcyjny!


sweter tutaj

Jeśli chodzi o sweter, to powiem po prostu, że jest cudowny i jeśli miałabym się do czegoś przyczepić, to tylko do siebie... bo mogłam brać większy rozmiar, który wyglądałby bardziej nonszalancko. Mimo to bardzo mi się podoba i świetnie leży! Uważam, że będzie idealny na wiosnę i lato, a teraz mogę w nim chodzić po domu. Love!

Na dzisiaj tyle, bo to zdecydowanie dzień dla relaksu, bez pisania długich tekstów i dużej roboty, Na  koniec zostawiam Was z choinkowymi detalami i lecę przygotować ostateczną listę zakupów a także przygotować się do jutrzejszych, ostatecznych poszukiwań. Ściskam!


Komentarze

  1. Kochana jak pięknie wyglądasz w tym zestawie z szarą spódnicą :) Aż kusi mnie ją zamówić ale ja nie mam takie figury jak Ty :( No mega!

    Widziałam na instagramie i przyznaję że masz piękną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty