Must haves w tropikalnych kolorach, ciekawy sposób na kolor włosów który zamierzam wykorzystać i LINKI MIESIĄCA


Mistrzem Photoshopa nigdy nie zostanę, ale czasami uciekam do różnych środków, gdy w grę wchodzi ratowanie zdjęcia. Wyjściowe to to nie jest i trochę mam z tego bekę, ale w kawałeczku wiąże się z tematem wpisu. No i kosmos jest taki śliczny.

Przechodząc do sedna… Obietnice nigdy nie są dobre.
Obiecałam Wam, że wpis pojawi się tego i tego dnia, i co?
Nawaliłam. Kompletnie.

Raz – moje samopoczucie, dwa – nie jestem w stanie pracować na cudzym komputerze. To po prostu niewygodne. Ale pies z tym, mam dla Was dzisiaj mega fajne linki, więc na pewno będziecie mieć co oglądać i czytać, a na końcu czeka na Was mały kolaż z ciuchowymi must have.

http://www.wegujemy.pl/

Dieta
Choć wieprzowiny nie jadłam od miesięcy i drobiu raczej unikam (ze względu na woń, choć rosołem nie pogardzę, bo trwa w najlepsze okres przeziębień), to z ryb i wołowiny nie rezygnuję. Z wołowiny głównie dlatego, że jestem typem anemicznym i do tego tak dziwnym, że ciężko przyswajam żelazo z roślin i tabletek. Po zjedzeniu steka czuję się tak, jakby zalała mnie fala sił witalnych. Co do tego ma blog Wegujemy? Po prostu – ze względu na ograniczenie mięsa interesują mnie jego roślinne alternatywy i szukam ciekawych przepisów. Blog Wegujemy to strona mojej znajomej ze szkoły. Tak jak nie przeglądam innych wegańskich blogów, tak Wegujemy przeglądam bardzo często, i tak samo wracam do starszych przepisów.
Bardzo podoba mi się ten blog. Ma coś w sobie, zdjęcia są apetyczne, a przepisy to istna bomba.

Boczniaki à la śledzie? No problem.
Wegańska ryba po grecku? Prościzna.
Wędzony łosoś z marchewki?
Domowe tofu??
Tofucznica???
Jagielnik????
Kombucha?????
Domowy wegański kefir??????

Chryszte (!) Panie, idzie zwariować, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu :D Justyna, koniecznie zamieszczaj częściej przepisy na blogu! :)


https://www.facebook.com/zyciestewardessy/

LIFESTYLE I POMOC
Jeśli miałabym wymienić jedną z najwspanialszych duszyczek na świecie, to będzie to Olga Kuczyńska prowadząca fejsbukowego bloga Życie Stewardessy. Kojarzycie ją? To prześliczna stewardessa arabskich linii lotniczych. Zachwycam się nią nie tylko ze względu na cudowny uśmiech, pozytywną energię i pasję, jaką jest latanie… Olga jest po prostu niesamowita :) Dzięki niej i fanom, którzy wsparli wspaniałą akcję, pewna hinduska dziewczyna ma szansę na lepsze życie dzięki możliwości nauki. Pooja jest niesamowitą dziewczyną o cudownych niebieskich oczach, żyje w slumsach i cierpi na zespół Waardenburga, przez co nie mówi i nie słyszy. Tacy ludzie często nie mają szansy na to, by wyjść ze slamsów, więc pomoc ze strony Olgi daje jej nadzieję na lepszą przyszłość i co najważniejsze, szczęście! Jeśli chcecie poznać Olgę i historię Pooji, to koniecznie zajrzyjcie na blog, instagram oraz na stronę Pomagam, gdzie można wpłacać datki na pomoc dla Pooji. Ja niedługo dam coś od siebie i nie mogę się tego doczekać :D


Londyn
Ach ten Londyn! Jeszcze półtora roku temu zarzekałam się, że nie ma się czym zachwycać i czego odwiedzać. Po totalnej zmianie mówię, że chcę tam polecieć i to jak cholera! Zachwycam się zdjęciami na insta z Oxford Street, Belgravii, Nothing Hill... Marzę o tym, by zobaczyć Pałac Buckhingham, pójść na zakupy do Lusha i Primarka, zjeść coś w Peggy Porshen Cakes, zwiedzić Warner Bros. Studio (dla fanów HP) i przejechać się czerwonym, piętrowym autobusem… :) Cudowne zdjęcia i filmy z Londynu potęgują siłę moich marzeń, więc kto wie…:) Jeśli jesteście ciekawi co mnie tak pozytywnie nastraja to koniecznie zobaczcie vlog Igi Wysockiej.


Bogowie przybyli z Syriusza
Jeśli interesują Was zagadki wszechświata, to z pewnością nie przejdziecie obojętnie obok tematu, skąd wzięli się ludzie, i czy Bóg, w którego wierzą ludzie, nie jest przypadkiem przybyszem z gwiazd, który przybył na ziemię tysiące lat temu. Nie bez powodu Piramidy w Egipcie otoczone są kręgiem tajemnic, nie bez powodu miłośnicy tajemnic interesują się rejonem Cydonii na Marsie, i dalej idąc, NIE BEZ POWODU plemię Dogonów z Afryki, ma bardzo dużą wiedzę w temacie sfer niebieskich. Zadziwiające jest to, że to, co odkryli ludzie całkiem niedawno, oni wiedzą od setek lat. I co więcej – mają sporą wiedzę o gwiazdozbiorze Syriusza i gwiazdach, jakie tam się znajdują. Jeśli jesteście ciekawi, to koniecznie wejdźcie TUTAJ i poczytajcie.

 Przepowiednie…
… Czyli coś, co obecnie bardziej przeraża, aniżeli fascynuje. Mowa oczywiście o przepowiedniach na ten rok, które wręcz doprowadzają do masakrycznego strachu. Są bardzo ciekawe i sporo rzeczy faktycznie zgadza się z rzeczywistością, ale każdy musi sobie wyrobić swoje zdanie na ten temat. Jeśli chcecie poznać je tak w skrócie, to ich zbiór znajdziecie TUTAJ.



Dziwactwa ze świata włosomaniactwa
Ledwo zaczęłam, a już mi się zrymowało :) Tak czy inaczej, dzisiaj (najpóźniej jutro!) zamierzam przeprowadzić na sobie ten eksperyment i opowiedzieć Wam co naprawdę wyszło, czy przyjemnym efektem ubocznym „farbowania” są miękkie i miłe w dotyku włosy czy fajny kolor, a może i to, i to? :) Nutella i mleko skondensowane już czekają, więc wkrótce przygotuję dla Was wpis z włosowej serii. Btw. Jeszcze się miesiąc nie skończył, a kilka dni temu mierzyłam długość włosów i ich długość już wynosi 43 cm :D


kurtka TUTAJ
basicowe t-shirty H&M i Mango
portfele i torebka Paulina Schaedel
spodnie bezmarkowe
czapka bejsbolówka TUTAJ
szminka MAC

A na koniec moja wishlista wiosenna. W tym roku inspiruje mnie motyw tropikalny, więc poluję na rzeczy z tym printem i w kolorach bezpośrednio oddających charakter tropikalnej dżungli. Mimo wszystko jest w tym sporo prostoty, więc jest totalnie w moim stylu!

Muszę przygotować kolejne wpisy i zająć się domem więc śmigam i mam nadzieję, że odwiedziliście linki które przygotowałam dla Was. Ściskam!

Komentarze

  1. Witaj! Jeden z lepszych wpsow Twoich naprawde, Olga mnie zafascynowala, a przepowiednie totalnie przerazily chyba za bardzo wierze w takie rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Farbowanie włosów Nutellą - ciekawy pomysł. Już czekam na Twoje wrażenia ;-)
    Niedawno kupiłam sobie szminkę z MACa i jestem bardzo zadowolona. To chyba najlepsza ze szminek, które do tej pory miałam.

    PS Dziękuję za linki do bloga Olgi i przepięknej akcji jaką organizuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta Twoja wishlista! :) Chętnie kupiłabym z niej wszystko <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty