Relacja z konferencji prasowej, czyli dawka informacji o Beauty Days 2017!


Jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń roku zbliża się wielkimi krokami. Mowa oczywiście o głównym punkcie kosmetycznego tygodnia - targach kosmetyczno fryzjerskich Beauty Days! To dni, w których każdy, kto ma bzika na punkcie kosmetyków, ma okazję do totalnego szaleństwa, poznania ciekawych ludzi, nowości i trendów. Targi Beauty Days to świetna opcja dla tych z Was, które rozglądają się w poszukiwaniu interesujących, biznesowych kontaktów.


Skąd o tym wszystkim wiem?


Kilka dni temu miałam okazję uczestniczyć w poświęconej właśnie tym wydarzeniom konferencji prasowej, która odbyła się w warszawskiej restauracji Akademia i zebrała różne osobistości ze świata urody, blogosfery i mediów. Miałam okazję wysłuchać tego, co na temat samych targów mówili przedstawiciele PTAK Expo oraz zaproszeni goście. Byłam pod niesamowitym wrażeniem, ponieważ na scenie wypowiadały się fantastyczne kobiety z pomysłem, pasją i ogromną klasą! Była wśród nich m.in. Nina Ryszka - prezes zarządu Holding Ptak, Małgorzata Kucharska – jedna z właścicielek Happy Face Make Up Studio, a także Anna Pytkowska, której wykład z zakresu działań PR i marketingowych odbędzie się w strefie Meet Beauty. Miałam również okazję poznać przedstawicielkę Hydra Facial, która z ogromną pasją opowiadała mi o zabiegu, który świetnie oczyszcza, złuszcza i nawilża cerę (coś dla mnie!), a także Agnieszkę Niedziałek z bloga NapiękneWłosy. Tak btw. włosy Agnieszki naprawdę są piękne, wierzcie mi! Ale konferencja to nie tylko piękne kobiety i ciekawostki ze świata urody. To także spora dawka informacji o nadchodzących targach Beauty Days!




Targi kosmetyczno fryzjerskie Beauty Days to ogromne wydarzenie o charakterze biznesowym i edukacyjnym, ale również rozrywkowym.

Pojawi się na nich mnóstwo marek m.in.
Indigo Nails, Batiste, Orphica, Hydra Facial,
Inglot, Gosh, Pierre Rene, Orly, a także
Vianek, Sylveco, Golden Rose i wiele innych.

Goście targów będą mieli nie tylko okazję do zebrania ciekawych kontaktów, ale także do poznania marek, o których nie mieli pojęcia lub nie testowali ich kosmetyków. Biorąc pod uwagę to, że na każdych targach można dostać próbkę każdego produktu, to na pewno będzie okazja do bliższego poznania interesujących nas kosmetyków.


Poza kosmetykami i szukaniem okazji biznesowych nie zabraknie rozrywki, gdyż targi zostaną otwarte przez gościa specjalnego, którym będzie Edyta Górniak! Kto lubi makijaż, może spędzić czas w strefie Golden Rose, w której będą się odbywać warsztaty makijażu, albo chociażby w strefie szkoleń Gosh Copenhagen. Osoby, których hobby są paznokcie, mogą obejrzeć mistrzostwa stylizacji paznokci, których gościem specjalnym będzie Natalia Siwiec. Też ciekawa opcja, prawda?


Oprócz zajęć z zakresu makijażu, stylizacji paznokci czy fryzjerstwa, każdy będzie mógł spędzić czas na ciekawych wykładach czy też zajęciach, albo nawet przyjrzeć się, jak wyglądają różne zabiegi.
Nie zabraknie również strefy dla mężczyzn, a czas będzie wypełniony po brzegi różnymi atrakcjami i spotkaniami z ciekawymi osobami. Jeśli chcielibyście posłuchać, co ma do powiedzenia m.in. Patrizia Gucci, Maja Sablewska a do tego KatOsu i Red Lipstick Monster, to koniecznie wpadnijcie!


Beauty Days wyglądają całkiem ekscytująco, prawda? Jeśli jesteście zainteresowani, to koniecznie na nie wpadnijcie! Wydarzenie odbędzie się w PTAK Expo w Nadarzynie, w dniach 19-21 maja. Wstęp wolny. Skusisz się?



Komentarze

  1. Będę będę :)
    Już się nie mogę doczekać :)
    Byłam rok temu i było super a teraz coś czuję że będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie mogę się doczekać :D Będę na dwóch wykładach więc super :D

      Usuń
  2. Bardzo chętnie wzięłabym udział, ale nie moje okolice ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że w tym roku nie uda mi się tam być :( Mam nadzieję, że nadrobię w przyszłym :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  4. Udział w takich imprezach jest świetną opcją do zaistnienia w świecie bliznesu. Warto brać w nich udział po to, żeby być widocznym i rozpoznawalnym. Realne kontakty zawsze procentują 🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty