5 OUTFITOWYCH, ROMANTYCZNYCH INSPIRACJI NA SIERPIEŃ. Znajdź coś dla siebie!

Miało być podsumowanie spokojnego lipca, ale nic z tego nie wyszło. Plik z tekstem wyparował gdy zawiesił się nam komputer, chociaż zawsze Office wychwytuje mi niefortunnie usunięte teksty i dzięki awaryjnemu zapisowi mogę je odzyskać. Może tak miało być? Może ten tekst był tak bez sensu, że sam nie mógł ze sobą wytrzymać?;) Pewnie tak, ale trudno, nie rozpamiętujmy, zdarza się. Całe szczęście, że to nie był większy tekst, bo wtedy dopiero by było! Usunięcie jednego pomysłu spowodowało napływ innych, dlatego odezwała się artystyczna część mojej duszy i w pierwszej chwili pomyślałam o klasycznych, letnich moodboardach, które chciałam ostatnio zrobić. Jednak wydawało mi się, że to za mało, bo miałam smaka na coś modowego. To wszystko zmusiło mnie do stworzenia fajnych kolaży z uroczymi, kolorowymi kleksami w tle. Ach, nawet nie wiecie, jak bardzo chce mi się malować w tej chwili! Ale nie w Photoshopie, tylko farbami na płótnie. Kiedyś je sobie kupię i będzie to kolejna, uszczęśliwiająca mnie rzecz. Na ten moment zadowalam się Photoshopem, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !


Kolaże, które przygotowałam dla Was, to 5 modowych inspiracji na sierpień. Po lewej są oczywiście zdjęcia piękności z Pinteresta w cudownych okolicznościach, a obok nich w przyjemnej, kolorystycznej oprawie, wyszukane w kilku sklepach ubrania. Przy doborze ubrań mocno kierowałam się stylizacjami postaci ze zdjęć, tak więc nie dziwcie się mocno inspirowanym kolażom. Taką miałam wizję i wyżywam się artystycznie. Ten wpis jest dla mnie prawdziwą przyjemnością!


sukienka H&M   •   torebka koszyk Roboty ręczne   •   koc H&M Home


Przeglądając zdjęcia na Pintereście, szukałam czegoś pięknego i uroczego. Sceneria na tym zdjęciu zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, i nie ukrywam, że sama zrobiłabym piknik w tak cudownym miejscu. Pyszne jedzenie, kwiaty, zapach wieczornego powietrza... to coś, co wywołuje we mnie przyjemne dreszcze. Pomyślcie sobie jeszcze o nocy w takim miejscu i obserwacji gwiazd. To zdjęcie totalnie trafiło do mojego serducha. Modowo widać tu duuużo romantyzmu. To lubię.



strój kąpielowy TUTAJ


Wydaje mi się, że znając moje romantyczne usposobienie, raczej nie muszę mówić dlaczego wybrałam akurat to zdjęcie? Nie brak tu niczego - jest czysta woda, kolorowe niebo podczas zachodu słońca i kobieta o przepięknych kształtach. Marzę o tym, by samej cieszyć się z takiej scenerii :)



sukienka TUTAJ   •   koszula TUTAJ   •   spodnie Alieexpress   •   plecak H&M   •   buty Reebok


Prosty, miejski look to coś, co jest u mnie na co dzień. Ta dziewczyna to bodajże Kenza, i powiem Wam, że wygląda niesamowicie! Jest ubrana w moje ulubione kolory i wygląda bardzo delikatnie. Jej look przemawia do mnie w 100% - sama bym się tak ubrała!

top H&M   •   spódnica TUTAJ   •   sandałki Renee


Moja romantyczna dusza nie musiała szukać daleko i gdy zobaczyłam to zdjęcie, moje serce urosło 10 razy! Jest niczym wyobrażenie z romantycznej powieści, której bohaterką każda z nas chciała kiedyś być. Dziewczyna wygląda w swoim stroju cudownie i powiem prawdę, że jej zazdroszczę, a moja wyobraźnia pracuje na najwyższych obrotach, gdy patrzę na cudo, jakim jest ta fotografia! Mój wybór do tego zdjęcia to miejska inspiracja z plisowaną spódniczką, luźnym topem i różowymi sandałkami.



sweterek H&M   •   spodenki TUTAJ


Ostatnia propozycja jest inspirowana kolorami piasku. Wyobraźcie sobie, że siedzicie tak, jak ta dziewczyna na ganku białego domku przy plaży i patrzycie na morze. Bryza muska Waszą cerę, a paleta błękitów i bieli wypełnia pole Waszego widzenia. Zachwycacie się ciepłym porankiem i myślicie, co zrobicie tego dnia, biorąc pod uwagę orzeźwiającą, morską kąpiel. Wiecie, że ten dzień będzie piękny. Właśnie tak wyobrażam sobie ten idealny moment w lekkim sweterku i spodenkach. Mam nadzieję, że również to czujecie!

Komentarze

  1. kostium nie jest w moim stylu ale ta fotka to magia! inne ciuszki rowniez bardzo mi sie podobaja. Czemu nie urodzilam sie na poludniu Europy? :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pełna zachwytu oglądając te zdjęcia na Pintereście! A nad miejscem urodzenia też się zastanawiam, te ich klimaty... Magia!

      Usuń
  2. P.s. Marta pisalas kiedys ze obiektyw Twojego aparatu rozmazuje i sie "zuzyl" czy to mozliwe? u mnie tez zaobserwowalam ze zdjecia ie sa tak ostre i trzeba czasem pare razy poprawiac nie wiem od czego to zalezy?jakim obiektywem teraz robisz? piekna sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak z obiektywem typu KIT, czyli z podstawowym. Po długim czasie używania miałam wrażenie, że nie pracuje już tak dobrze, nie łapie ostrości... Różnice widziałam w jego pracy podczas robienia zdjęć nieba nad Kanałem La Manche - kiedyś przepięknie łapał drogę mleczną, a teraz robił kisiel. Pytałam się kiedyś jednego fotografa i powiedział mi, że to jak najbardziej możliwe.
      A która sesja?:D Poprzednie wpisy są ze zdjęciami zrobionymi Canon 1.8 50mm :) Uwielbiam ten obiektyw!

      Usuń
  3. od razu widac z kim wspolpracujesz ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty