Pomysły na świąteczne upominki • dla fanów stylowych wnętrz • świecomaniaków • gadżetomaniaków • dla niej i dla niego

Każda osoba czytająca mojego bloga od lat wie, że nigdy, ale to nigdy nie odpuszczę sobie pomysłów na świąteczne prezenty dla Was. I tak jest tym razem! Miała być kosmetyczna wishlista i moje propozycje książek dla Was, ale listopad był tak ciężkim miesiącem, że nie mogłam się nawet podrapać po plecach. 

Tym razem odwracam kolejność postów, więc dziś przyszedł czas na prezentowe inspiracje z TK Maxx –  miejsca, w którymi znajdziemy idealny upominek dla każdego! W TK Maxx znajdziemy aż 6 działów tematycznych: ubrania damskie, męskie, dziecięce, obuwie, akcesoria i produkty dla domu – nic więc dziwnego, że jest to wprost idealnie miejsce do poszukiwania świątecznych skarbów!

Kto czyta mojego bloga ten wie, że bardzo lubię ten sklep i gdy tylko się tam pojawię, spędzam godziny pośród półek ze świecami zapachowymi i kolorowymi, pięknymi zeszytami, gdzie buszuję trafiając na produkty znanych marek i projektantów i to do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.  

Do TK Maxx, po świece i tysiące innych perełek, warto wpadać często, bo do TK Maxx dostawy  trafiają nawet kilka razy w tygodniu – zawsze znajduję więc nowy, unikatowy zapach! W okresie przedświątecznym swoje kroki do TK Maxx warto kierować jeszcze częściej, bo nigdzie nie znajdziemy tak wielu unikatowych pomysłów na prezent dla każdego – ok miłośnika kulinariów po zapalonego kolekcjonera butów.

Mam dla Was kilka fajnych propozycji – myślę, że dzisiejsze zestawy przydadzą się Wam podczas zakupów i zainspirują do poszukiwań idealnych drobiazgów pod choinkę dla Waszych bliskich! Pamiętajcie też, że w TK Maxx zawsze można dostać karty upominkowe gdyby okazało się, że bliska osoba woli od prezentów formę pieniężną by samemu buszować wśród półek pełnych gadżetów czy kosmetyków :D Jeśli jesteście ciekawi gdzie można znaleźć najbliższy sklep, to zajrzyjcie do wyszukiwarki, ja już wiem gdzie jechać :D

marmurowa taca ze złotymi uchwytami • złota szkatułka z kamiennym uchwytem
designerska maszyna do pisania • lampion o geometrycznym kształcie • dywan z owczej skóry
talerz ze złotym brzegiem • lampa ze złotym kloszem





case dla iPhone z printem przekroju kamienia szlachetnego • dziewczęce plannery
zestaw do planowania • USB w breloku flaminga • karta upominkowa

skórzana teczka • czarny elegancki portfel • skórzany pasek • złoty zegarek z ciemną tarczą • słuchawki



elegancki granatowy szlafrok • czarna elegancka sukienka • szkatułka w stylu glamour 
złoty zegarek • kaszmirowy zestaw na zimę

Komentarze

  1. Mój stosunek do TK to jest takie love/hate relationship :P niby wszystkim mówię, że nienawidzę tego sklepu, a prawie zawsze z czymś z niego wychodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszyna do pisania - to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomnialas mi, ze musze w koncu wziac sie za kupoanie prezentow.. :/ pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowe propozycje, muszę zacząć częściej odwiedzać ten sklep! A Twój post podesłać Świętemu Mikołajowi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie jakaś ładnie pachnąca świeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty