Classy



Dzień dobry! Dziś na blogu pojawiło się coś, czego dawno nie było - stylizacja!
Przyznam, że bardzo tęskniłam za tym (wszak modę lubię, ale we własnym
wydaniu) i z utęsknieniem czekałam na dni, w których robienie zdjęć będzie 
bardziej komfortowe. Prawdą też jest to, że po tak długim okresie bez stylizacji
dopiero teraz znalazłam na to czas i w pełni go wykorzystałam. U mnie jak 
zwykle całkiem klasycznie i bez dramaturgii - chociaż barwy, które miałam
na sobie generalnie powinny wtopić mnie w tłum, to tak się nie stało. 
Może to dzięki elegancji, a może to sprawka koloru swetra, który miałam na sobie?


płaszcz ZARA
sweter NA-KD
top ZARA
szal NA-KD
spodnie bezmarkowe
kozaki Stili
torebka Alie




Komentarze

  1. Zarowno stylowka, jak i cale otoczenie na zdjeciach MEGA mi sie podoba :) :* pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i seksownie. Pięknie wygląda połączednie czarnych długich kozaków i białych obcisłych spodni. Piekny płaszcz, bluzka i sweterek, świetne dodatki w postaci szala i torebki na łańcuszku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty